Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Vadinin manzarası güzeldir."

Çeviri:The landscape of the valley is beautiful.

0
4 yıl önce

16 Yorum


skmarskall

Is "the valley's view is beautiful" not correct?

3
Cevap ver3 yıl önce

kbrazl
kbrazl

The valley's landscape olmaz miydi

2
Cevap ver4 yıl önce

omercito
omercito

İnsanlarda 's aitlik eki, diğer canlı ve cansız varlıklarda ise "of" kullanabilirsiniz. Bazı istisnalar dışında, bu şekildeki kullanımlar doğrudur.

Örnekte de the valley, cansız varlık olduğu için "of the valley" demek doğru olacaktır.

29
Cevap ver4 yıl önce

Hakan192143

Thank you for that

1
Cevap ver1 yıl önce

fgonen

Guzel icin good kullanmanin nesi yanlis

2
Cevap ver3 yıl önce

htckrcltncbmrz

katılıyorum

0
Cevap ver3 yıl önce

Olaybu

Good iyi demek cunku

0
Cevap ver2 yıl önce

atzehri

Sight neden olmuyor

2
Cevap ver3 yıl önce

onerziya

tam karşılığı değil ama bence bu da güzel The valley has a beautiful scenery

0
Cevap ver3 yıl önce

CemYurdaka

Kesinlikle. The sight of the valley is good Yaptım ve kabul etmedi. Aslında doğru bi cümle.

0
Cevap ver3 yıl önce

TmyWmyStff

Şu manzara için neden bu kadar çok ayrım var? Ne için view ne için landscape, scenery ya da sight kullanacağız. Bilen biri yardımcı olabilir mi çünkü ben artık manzara sorularında doğru cümle yanlış kelime seçmekten yoruldum.

2
Cevap ver2 yıl önce

Uygar445437

"The valley has a nice view" Tartismasiz dogru...

2
Cevap ver2 yıl önce

uahope

Bazi alistirmalarda da cansiz dediginiz seylerle ilgili cumlelerde of degil ' isareti kullaniyorsunuz. Hiç tatmin edici degil aciklamaniz. Cunku tutarli degil...

0
Cevap ver3 yıl önce

Enessezer97

vale = valley

Duolingo ise bunu bilmiyor

0
Cevap ver2 yıl önce

Enessezer97

the wiev of the vale is nice

yanlış diyor. Çıldıracağım

0
Cevap ver2 yıl önce

veryfakedendi123

the valley has a nice view??? the valley has a nice view???? NEDEN DOĞRU DEĞİL ABİ ÇILDIRMAK ÜZEREYİM

0
Cevap ver1 yıl önce