Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"You are a woman and I am a man."

Tłumaczenie:Ty jesteś kobietą a ja jestem mężczyzną.

4 lata temu

8 komentarzy


zuza931760

Are

2 lata temu

Juleczka123598

Czasownik to be J am You are She is He is Jt is L mnoga We are You are They are

1 rok temu

Items12

A dlaczego ,,are'' a nie ,,am''

3 lata temu

kamji

Poniważ am jest tylko w I'am

3 lata temu

Strata10

Ponieważ przy podmiocie "you" piszemy "are", i nic na to nie poradzimy

2 lata temu

kaja323

Jest tu może gramatyka ?

3 lata temu

michar7

Ja nie

2 lata temu

GabiK912424

ale ja tak napisałem

1 miesiąc temu