"You are a woman and I am a man."

Tłumaczenie:Ty jesteś kobietą a ja jestem mężczyzną.

4 lata temu

22 komentarze


zuza931760

Are

2 lata temu

Juleczka123598

Czasownik to be J am You are She is He is Jt is L mnoga We are You are They are

1 rok temu

Items12

A dlaczego ,,are'' a nie ,,am''

3 lata temu

kamji

Poniważ am jest tylko w I'am

3 lata temu

babeczkowaniunia

Swiete slowa

3 lata temu

Strata10

Ponieważ przy podmiocie "you" piszemy "are", i nic na to nie poradzimy

3 lata temu

kaja323

Jest tu może gramatyka ?

3 lata temu

michar7

Ja nie

3 lata temu

GabiK912424

ale ja tak napisałem

3 miesiące temu

NikolaSera

Lⓞⓛ

2 lata temu

Micha46749

Wy jestescie chorzy jacys

1 rok temu

mateusz881098370

Zgodze się z items12

3 lata temu

olusia4554

a nie może być You is a woman and I am a man

3 lata temu

karolinka804520

Nie nie może być

2 lata temu

123.kwiat

A nie powinno być is tak nam pani mówiła

3 lata temu

babeczkowaniunia

No mondralo widocznie nie a ty sluchaj sie angielskiego a nie pani

bo pani glowno wie

3 lata temu

Domciaa1

no zgadam sie z toba...

3 lata temu

urban64

Napisałem poprawnie a straciłem życie

4 lata temu

Natasza050

wariat

4 lata temu

Natasza050

nhn

4 lata temu

PegasusFG

a ty debil

4 lata temu

babeczkowaniunia

Ty tesz

3 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.