"WecookfishonFridays."

Traducere:Noi gătim pește în zilele de vineri.

acum 4 ani

12 comentarii


DanSebasti1

Zice "on fridays"! Vinerile ,si zice ca e gresit

acum 4 ani

codrinn_

Nu prea sună bine dacă spui "Noi gătim peşte vinerile". Nu cred că se va adăuga "vinerile" ca traducere pentru "on Fridays".

acum 4 ani

sergiusung

Cred ca ar trebui adaugat "vinerile", daca nu cumva dupa cursul asta mergi si predai in mediul academic. :)

cu 5 luni în urmă

EdaKurt4

Să nu trimiți un raport și nici să nu te gândești!

cu 3 luni în urmă

mirelai27

E ok asa: "In the friday"=vineri "On friday"=vinerea ?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Cu zilele săptămânii nu poți folosi decât prepoziția ”on”.

Da, dacă era la singular am fi tradus ”vinerea”, dar la plural spunem ”zilele de vineri”.
Aveți și indicii în ambele sensuri de traducere.

acum 4 ani

gabriel15041999

de ce zilele saptamani se scriu la prima litera cu majuscula

acum 4 ani

codrinn_

În limba engleză lunile anului şi zilele săptămânii se scriu totdeauna cu majusculă.

acum 4 ani

Miishu98

aaaa , si intrebarea a fost "de ce":))

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Pentru că sunt considerate un fel de substantive proprii.

acum 3 ani

Miishu98

asta da raspuns .multumesc(app am vazut ca tu "fantomitzah" esti un fel de admin pe duolingo ro-eng* . ar trebui sa faca cine un duolingo pt invatarea limbi! romane =))

acum 3 ani

marprim2002

Daca traducerea corecta este :,,Noi gătim pește vinerea'' cum se traduce din RO in Engleza : ,,Noi mancam peste ( Vinerile) in zilele de vineri '' ?

cu 2 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.