"O uyur ve ben yemek yaparım."

Çeviri:He sleeps and I cook.

4 yıl önce

50 Yorum


redland1988

He sleeps and I cook meal neden olmadi

4 yıl önce

Peggit

Cook yemek pişirmek anlamına gelir kısaca

4 yıl önce

bilge43

"He sleeps and I make food" neden olmuyor ?

4 yıl önce

Sude3323

Cook yemek pişirmek anlamına gelir

3 yıl önce

adila31

Because food is made You can not make again

3 yıl önce

frkn316411

I make food Ben yemek yaparım olurdu

2 hafta önce

merveasut

it ve he arasından he seçmem normal bu ne saçmalık

4 yıl önce

46capcup

He sleeps and I cook food olmax mi

4 yıl önce

Sude3323

Cook yemek pişirmek anlamına gelir

3 yıl önce

Qzply76
Qzply76

neden "he sleeps and I make food" değil?

1 yıl önce

OzgeCinci

I cook food neden olmuyor

4 yıl önce

adila31

Bakin food hazir olmus yemektir // Because food was made.You cant make again

3 yıl önce

Sude3323

Cook yemek pişirmek anlamına gelir

3 yıl önce

SerhatUygu

''he sleeps an i cook'' niye yanlış ??

3 yıl önce

Sude3323

And değil an yazmisin

3 yıl önce

adila31

He sleep and I cook / whats wrong there are same sentences but it say True is It sleep and I cook. PLEASE HELP

3 yıl önce

Ali_Baybars

he sleeps olur ingilizcede geniş zamanda fiile s takısı getirilir

3 yıl önce

kont_tmay

He / It sleep değil sleeps olcak sanırım

3 yıl önce

hsyn_ylmz

Neden "he is" değil

3 yıl önce

Ali_Baybars

he is şimdiki zamanda kullanılır

3 yıl önce

Sude3323

Şimdiki zaman değil geniş zaman olarak soruyor

3 yıl önce

kubramerteski

"to prepare food" nedir arkadaş??

3 yıl önce

zeyn1234

cooking niye olmuyo pardon

2 yıl önce

SmeyyeDemi3

2 doğru cevap var ikisininde anlamı farklı birini seçince yanlış diyor..

2 yıl önce

ibrahimseu

Neden food da eklemek gerekmiyor

2 yıl önce

EmrahIlkin

çok doğruuı

2 yıl önce

valeh449460

O uyur ben pisiririm oluyo

2 yıl önce

tanjantalfa

cümlede iki kişi var.birinci . kişinin erkek veya kadın olduğu belli değil.

2 yıl önce

Ssarcastic

He or She sleeps and i cook yaptım olmadı. Kahin miyiz biz kardeşim ''O'' diyince cinsiyetini anlayacağız.

2 yıl önce

ismail4983
ismail4983

He sleeps and me cook. Raporladım ama doğrumu yanlış mı açıklarsanız sevinirim

2 yıl önce

hasan476214

He sleeps and I make cook. Olabilirmi admin?

2 yıl önce

rosenihal

"Cook" ayni zamanda yemek yapmak anlamina mi geliyor ? Pisirmek diye biliyorum

2 yıl önce

Ravena383

he sleep and I cook neden olmadı ?

2 yıl önce

BeyzaNurTa15

He sleeps olacak da ondan

1 yıl önce

Nehir895978

and i yazmadım diye yanlış diye arkadaşlara ve ekibe selamlar olsun

1 yıl önce

Elif890211

He sleeps and I cook. Olmaz mı ki

1 yıl önce

BeyzaNurTa15

I make meal neden olmuyor cook yemek pişirmek değil mi

1 yıl önce

MetinAydinn

"He sleeps and I make meals."

Deseydin kabul ederdi. Meal "s" takısı getirmediğin için kabul edilmemiştir. "I cook" ingilizcede kalıp olarak kullanılıyor. Yani direk türkçe çevirisini yaparsanız kafanız karışır. Bu şekilde kalıp olarak kullanıldığını bilin ve öğrenin. Çünkü her dilin dilbigisi kuralları farklıdır.

4 ay önce

DrdaneGney

Çok kolay

11 ay önce

Gldanebra

It sleeps and ı cook food neden olmadi

10 ay önce

lkay456330

It sleeps and i cook neden yanlış anlamadım ıt yerine he olacakmış hatalı mıdır

10 ay önce

erkan357923

I cook food da olur bence

4 ay önce

BDamla61

She sleeps and i cook neden yanlış

1 ay önce

Hayati2929

O uyur ve ben pişiririm, anlamı var. Doğrusu, She sleeps and I make food. Olmalı

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.