Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O uyur ve ben yemek yaparım."

Çeviri:He sleeps and I cook.

0
4 yıl önce

46 Yorum


redland1988

He sleeps and I cook meal neden olmadi

10
Cevap ver4 yıl önce

Peggit

Cook yemek pişirmek anlamına gelir kısaca

2
Cevap ver4 yıl önce

bilge43

"He sleeps and I make food" neden olmuyor ?

8
Cevap ver3 yıl önce

Sude3323

Cook yemek pişirmek anlamına gelir

2
Cevap ver3 yıl önce

merveasut

it ve he arasından he seçmem normal bu ne saçmalık

2
Cevap ver3 yıl önce

46capcup

He sleeps and I cook food olmax mi

5
Cevap ver3 yıl önce

Sude3323

Cook yemek pişirmek anlamına gelir

1
Cevap ver3 yıl önce

OzgeCinci

I cook food neden olmuyor

0
Cevap ver3 yıl önce

adila31

Bakin food hazir olmus yemektir // Because food was made.You cant make again

2
Cevap ver3 yıl önce

Sude3323

Cook yemek pişirmek anlamına gelir

1
Cevap ver3 yıl önce

SerhatUygu

''he sleeps an i cook'' niye yanlış ??

0
Cevap ver3 yıl önce

Sude3323

And değil an yazmisin

1
Cevap ver3 yıl önce

adila31

He sleep and I cook / whats wrong there are same sentences but it say True is It sleep and I cook. PLEASE HELP

0
Cevap ver3 yıl önce

Ali_Baybars

he sleeps olur ingilizcede geniş zamanda fiile s takısı getirilir

2
Cevap ver3 yıl önce

kont_tmay

He / It sleep değil sleeps olcak sanırım

1
Cevap ver3 yıl önce

hsyn_ylmz

Neden "he is" değil

0
Cevap ver3 yıl önce

Ali_Baybars

he is şimdiki zamanda kullanılır

2
Cevap ver3 yıl önce

Sude3323

Şimdiki zaman değil geniş zaman olarak soruyor

1
Cevap ver3 yıl önce

kubramerteski

"to prepare food" nedir arkadaş??

0
Cevap ver3 yıl önce

zeyn1234

cooking niye olmuyo pardon

0
Cevap ver2 yıl önce

SmeyyeDemi3

2 doğru cevap var ikisininde anlamı farklı birini seçince yanlış diyor..

0
Cevap ver2 yıl önce

ibrahimseu

Neden food da eklemek gerekmiyor

0
Cevap ver2 yıl önce

EmrahIlkin

çok doğruuı

0
Cevap ver2 yıl önce

valeh449460

O uyur ben pisiririm oluyo

0
Cevap ver2 yıl önce

tanjantalfa

cümlede iki kişi var.birinci . kişinin erkek veya kadın olduğu belli değil.

0
Cevap ver2 yıl önce

Ssarcastic

He or She sleeps and i cook yaptım olmadı. Kahin miyiz biz kardeşim ''O'' diyince cinsiyetini anlayacağız.

0
Cevap ver2 yıl önce

ismail4983
ismail4983

He sleeps and me cook. Raporladım ama doğrumu yanlış mı açıklarsanız sevinirim

0
Cevap ver2 yıl önce

hasan476214

He sleeps and I make cook. Olabilirmi admin?

0
Cevap ver1 yıl önce