"Their dog eats."

الترجمة:كلبهم يأكل.

July 22, 2014

29 تعليقًا


rawan784088

كلابهم تأكل طللع غلط للليييه :(

November 28, 2015

monaDyyaes

عشان هو كاتب dog المفروض مفرد مش جمع لو كان كتب dogsكانت هتكون صح الاجابه الصح هي كلبهم ياكل او كلبهن ياكل

June 11, 2017

Nourdahik

لانك حاطة الكلب بالجمع .. هاي بالمفرد

March 7, 2018

omar.ahmd112

الموقع يمشي على اللهجة الأمريكية ، والتي فيها تنطق r بخلاف اللهجة البريطانية يحذف فيها الr ، وبين اللهجتين إختلاف في نطق قليل من الأحرف

November 9, 2014

fpW5

صوت الترجمة غير مفهومة

August 16, 2015

Djalal248944

نعم

January 29, 2019

0PFx1

Theirتعني ايه؟

May 11, 2016

2017834090

صفة ملكية للجمع الغائب هم their dog كلبهم .. their house منزلهم their animal حيوانهم

October 23, 2018

Esmeraldarx

ليش حطينا للفعل s ؟ - مش الـ s مابنحطها إلا مع ( she - he - it ) ، وهنا الضمير بيعود على مجموعة ( their >> they ) ولا ؟ >~<

July 6, 2017

AbdulRahma352776

ال Dog يعامل معاملة ال It او he اذا كان حيوان مدلل و ال Their هو ضمير ملكية وليس فاعل

December 9, 2017

2017834090

الفعل معاد علي مين ؟؟ علي الكلب اللي هو مفرد .. اذا يضاف للفعل s

October 23, 2018

nermoaly

ومش مفروض برده ف their الحرفين الاخيرين لا ينطقوا ؟

July 22, 2014

laith-man

كلبهم ياكل

August 14, 2015

Ou1v1

كلبهم ياكل

September 17, 2015

ROWIDA.YOOO

كلبهم ياكل

February 15, 2016

SMZk2

الكلمة الصحيحة ···كلبهم يأكل

April 5, 2016

Sadegh.Hz

کتب کلبهم یأکل کان غلط لیه؟

July 20, 2016

NoBakeToPa

كلبهم ياكل

January 15, 2017

Guitar_133

كلبهم يأكل

January 31, 2017

fatimamedh1

المفروض كلبهم ياكل

June 27, 2017

HtTo9

سلام عليكم ممكن ضيفوني بلنادي الي بل برنامج فده ممكن ساعدوني رد

February 1, 2017

qukE2

كيفكن

February 2, 2017

.....71452

هو في الترجمه كاتب (كلبةن ياكل ) انا كيف افهم ان شاء الله

August 22, 2017

4dod4

صح كلبهم يأكل

February 2, 2018

kbra297140

عندي مشكله في ترجمت الصوت اكتب الترجمه صحيحه تظهر خطا وسالت البرنامج نفس كلامي

February 16, 2018

ali467913

ليش ما هو مكتوب are بعد eats ممكن حد يوضح السبب؟

April 7, 2018

2OQs3

وش معنى Their

September 3, 2018

hanyghanem1

There تعني هناك ولا

March 1, 2019

tepa453297

اني بعدي ماحاجية وكال اصبت

June 24, 2019
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.