"Their dog eats."

الترجمة:كلبهم يأكل.

July 22, 2014

40 تعليقًا


omar.ahmd112

الموقع يمشي على اللهجة الأمريكية ، والتي فيها تنطق r بخلاف اللهجة البريطانية يحذف فيها الr ، وبين اللهجتين إختلاف في نطق قليل من الأحرف


fpW5

صوت الترجمة غير مفهومة


rawan784088

كلابهم تأكل طللع غلط للليييه :(


Nourdahik

لانك حاطة الكلب بالجمع .. هاي بالمفرد


monaDyyaes

عشان هو كاتب dog المفروض مفرد مش جمع لو كان كتب dogsكانت هتكون صح الاجابه الصح هي كلبهم ياكل او كلبهن ياكل


Esmeraldarx

ليش حطينا للفعل s ؟ - مش الـ s مابنحطها إلا مع ( she - he - it ) ، وهنا الضمير بيعود على مجموعة ( their >> they ) ولا ؟ >~<


AbdulRahma352776

ال Dog يعامل معاملة ال It او he اذا كان حيوان مدلل و ال Their هو ضمير ملكية وليس فاعل


2017834090

الفعل معاد علي مين ؟؟ علي الكلب اللي هو مفرد .. اذا يضاف للفعل s


75cT4

their dog eats


snap.army_190

البرنامج فاشل من ناحية استقبال صوت المتعلم


nermoaly

ومش مفروض برده ف their الحرفين الاخيرين لا ينطقوا ؟


laith-man

كلبهم ياكل


Ou1v1

كلبهم ياكل


ROWIDA.YOOO

كلبهم ياكل


SMZk2

الكلمة الصحيحة ···كلبهم يأكل


0PFx1

Theirتعني ايه؟


2017834090

صفة ملكية للجمع الغائب هم their dog كلبهم .. their house منزلهم their animal حيوانهم


hamdinakhawla

مثل معنى {they } فقط تختلفان في الكتابة


Sadegh.Hz

کتب کلبهم یأکل کان غلط لیه؟


NoBakeToPa

كلبهم ياكل


Guitar_133

كلبهم يأكل


fatimamedh1

المفروض كلبهم ياكل


ali467913

ليش ما هو مكتوب are بعد eats ممكن حد يوضح السبب؟


LambdaLili

محتاجة اصدقاء بليييييييز


Esmeraldarx

LambdaLili مابمانع، هادا ايميلي camyror7@gmail.com


HtTo9

سلام عليكم ممكن ضيفوني بلنادي الي بل برنامج فده ممكن ساعدوني رد


ARYAM_94

هو في الترجمه كاتب (كلبةن ياكل ) انا كيف افهم ان شاء الله


4dod4

صح كلبهم يأكل


kbra297140

عندي مشكله في ترجمت الصوت اكتب الترجمه صحيحه تظهر خطا وسالت البرنامج نفس كلامي


2OQs3

وش معنى Their


hanyghanem1

There تعني هناك ولا


tepa453297

اني بعدي ماحاجية وكال اصبت


abdullasal7

يلعن ابو التصحيح التلقائي خرب لي الكلمة من كلبهم ل كلهم


LambdaLili

محتاجة اصدقاء بليييز


ZNpv19

اسفه الكيبورد يكتب خطأ


ZNpv19

خطأ غير مقصود


FadyFady19

محتاجة اصدقاء

المناقشات ذات الصلة

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.