"Shelovesme."

Çeviri:O beni sever.

4 yıl önce

39 Yorum


ZekiEser1

Sanırım editörler flörtleşiyor

2 yıl önce

mco980681
<h1>helal @</h1>

romantik duolingo ❤

4 ay önce

Zekiye260595

Bu kız beni severrrr dırırım bu kız beni öldürür dırırım bu kız bana güzeeel hayaller gordururrr

1 yıl önce

semihtml

Son Feci Bisiklet dinleyen bulduk

1 yıl önce

DuruBulut4

4N1K sever bulduk ∩_∩

1 yıl önce

Alya487111

Aynn

3 hafta önce

AlperAdali

o sever beni niye yanlış çıkar. o denli özne yükleme dikkat edilen bir durum olmamalıydı :(

2 yıl önce

izel921910

Allah askina ingilizcedeki cevirileri devrik yapmayin artik devrik yaparsan anlami cikmaz

1 yıl önce

bilgekaganylmz

Romantik duolingo :D

1 yıl önce

xNurseGirlx

O beni sever

1 yıl önce

SarpAlef0

o bana aşıktır dedim yanlış çıktı

3 yıl önce

niluferilkokul3

Love ask demek degil seviyorum demek

1 yıl önce

ilker522704

Burdaki love aşk anlamina gelmez ama love baska zaman aşk anlaminada gelir arastirin lutfen

1 yıl önce

Dindar667026

Bence love ask ,like sev(mek) demek.

9 ay önce

niluferilkokul3

Love seviyorum demek :/

1 yıl önce

UgurrrK

O beni sever.

2 yıl önce

xNurseGirlx

o beni sever asD.sd.sasd

1 yıl önce

Wickef

Gercektenmi kizlar

1 yıl önce

yukselerol

Cevap "o beni seviyor" cikti. "O beni sever" olmayacakmi zaten simdiye kadar genis zaman caslistik hep

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

İngilizcede bazı fiillerin -ing hali yoktur ya da anlamları farklıdır, o yüzden onların -ing'siz hali Türkçeye hem geniş (severim) hem şimdiki (seviyorum) olarak çevrilebilir. love da bunlardan biri. "stative verbs" olarak internette aratabilirsiniz.

4 yıl önce

seqde78

Acaba "loves" sevmek "love" da aşk mı demek?Cevaplarsnız sevinirim.Selcen_Ozturk

3 yıl önce

defneaelya

Hayır ikiside ayni bana asik mi oldunn

2 yıl önce

eyll_kara

Neden artık kurslarla ilgilenmiyorsun

1 yıl önce

Kaya55555

Kiz beni sever yanlis görüyor!!!

3 yıl önce

Crystal.man

Öyle birşey olamaz çünkü She bir kişi zamiridir. Türkçedeki o karşılık gelir tabi ingilizce de he she it olarak üçe ayrılır Senin dediğin the gril love me

3 yıl önce

Burhan955485

O bana aşık cevabı niçin doğru olmuyor. (Şimdiden teşekkür.)

3 yıl önce

nsnaltun

Önce evlenme teklifi ediyor sonrada onu sevdiğimi sanıp insanlara duyuruyor

2 yıl önce

Naz401647

Algılamıyorr gerizekalı

2 yıl önce

ZakirGndod

İkiside bana asik olmus ikiside sorunlu

2 yıl önce

Roxyr5

Yine duygusala bağladılar.

2 yıl önce

HasanMamma

O bana yurur, yazdim neresi yanlis

2 yıl önce

serdartalhaa

Tüekçesini yazdım bilerek acaba ne diyecek diye :D bari türkçesini yazdındın infilizcesi bu deseydi

1 yıl önce

CanTrk61557

Sanırım bir azmanın eseri bu

1 yıl önce

melikhan12

arkadaşlar loveing değilmiydi seviyor olan

11 ay önce

Serra127279

Ayıp oluyor ama

10 ay önce

Elifcik15

Kim kimi seviyor :D

10 ay önce

iGulamreso1

Öfff çok zor

10 ay önce

beyza539364

O beni sever he he

8 ay önce

Rabia1967

sevmez (

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.