1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Bu kadın zaten parkta."

"Bu kadın zaten parkta."

Çeviri:Эта женщина уже в парке.

April 29, 2020

7 Yorum


Dnya319937

На üzerinde , в içinde gibi, on ve in ingiliscede


Azerbaijan05

B -yer,mekan olarak kullanılıyor Mesela : parkta ,otelde , duşda , ve.s Ha- bir şeyin üzerinde olarak kullanılıyor Mesela: Tabağın üzerinde, masanın üstünde ve.s Hani " içinde , üstünde , yanında ve.s" anlayışı var ya .Rus Krammatikasını bilmen gerek :)


ZehraYlmaz822858

парке ile парк ın farkını bilen var mı?


Dnya319937

Парке в ile işlenir yani icinde , парк ise adlıq halde turkce nasil bilmiyorum Azerbaycan turkcesinde adlıq hal. bizde boyle hallenir: park-(парк), parkın(парка), parkı(aynı), parka(aynı) parkda(в парке) , parkdan (из парка).


ZehraYlmaz822858

çok teşekkürler sağ olun


Azerbaijan05

B парке park "da" парк isə sadece park Rus kaydasını bilmeniz gerek sonra :)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.