Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bu otobüs durağı yeni mi?"

Çeviri:Is this bus stop new?

4 yıl önce

11 Yorum


ErKutsal

neden olmaz peki eksileyen arkadaslar cevaplarsa bi zahmet

3 yıl önce

atakancan34

Is that bus station new? Bu olmaz mı?

3 yıl önce

DIRT...DIVER

istasyon ve durak arasında anlam farkı var.

3 yıl önce

sdursun

"is this bus station new " olabilir. This / that bundan dolayı yanlış olmuş olabilir

3 yıl önce

UAu4

"O otobüs duragı" oluyor öyle

3 yıl önce

Emrahmys

Davut_Ozkan'ın dediği gibi; anlam farkı var ama bence kabul edilebilir.

3 yıl önce

emredeniz07
emredeniz07

Station = İstasyon Stop = Durak

2 yıl önce

spek10

Does this bus stop new olmaz mi?

2 yıl önce

JinSonWoo

Bu bir durum cümlesi olduğu için olmaz.

2 yıl önce

serdar73165

O ne

9 ay önce

BedriCE

Yeni otobüs durağı bu mu ? Nasıl söylenir

7 ay önce