"Van kutyája?"

Fordítás:Does she have a dog?

4 éve

8 hozzászólás


Kincskereso

"Has he dog?" miért nem jó? Magyarul egyes számban van

4 éve

budai.doc

Ezt a formát nagyon ritkán használják, esetleg így: has he got a dog? Ha egy főnévről általában beszélnek, akkor vagy határozatlan névelőt használnak, vagy többesszámot.

4 éve

Kincskereso

köszi :) a have/has tartalmú mondatokon sok szivecském veszett már el :(

4 éve

boglarka.g1

Dog-kutya, dogs-kutyák

1 hónapja

PityereSan

Ha van kutyája? Miért dogs? Az többeszám... miért nem azt kérdezi,hogy : vannak kutyái?

2 hete

SzarkaZsom

a "do you have dog?" miért nem jó?

2 éve

SndorTth20

Ez azt jelenti hogy van kutyád

5 hónapja

ilona131120

Hat he t irtam.meg mivel magyarul egyre kerdez nem trtte tobbes szamba hogy kutyai .szerintem itt nem en hibaztam megint hanem a program

6 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.