Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Joacă-l!"

Traducere:Play it!

0
acum 4 ani

3 comentarii


Biancaa01

Exsta si plays it?

0
Răspundeacum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Aici e imperativul, se zice ”play!” indiferent dacă e vorba de persoana a doua singular sau plural.

”plays” e prezentul pentru persoana a treia singular.
Deci poți avea de exemplu ”He plays it.”

1
Răspunde1acum 4 ani

Jullia544610

Lucruri mai grele nu aveti? Vreau sa invat ceva in plus de sciala si..

0
Răspundecu 7 luni în urmă