"We may go to work."

Fordítás:Mehetünk dolgozni.

4 éve

6 hozzászólás


Byciclike
Byciclike

mehetnénk dolgozni? - ez hogy van?

4 éve

GGABI2

May we go to work? Ahogy a do-val képzed a kérdést, csak itt a may a segédige.

3 éve

korneliamiklos

"esetleg elmegyunk dolgozni" miert nem jo?

4 éve

gwandal

Mitol lenne jo? Komolyan nem ertem. A maybe-vel kevered?

4 éve

AlbertJzse

Mehetunk a munkaba???????

2 éve

Sztankay54

A may az...hat,..het..et jelent ,ezért érthetetlen a Duo megoldása. Én így fordítottam :Mehetnénk dolgozni. A Duo megoldása egy egyszerű kijelentő mondat a feltételes helyett .

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.