A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We may go to work."

Fordítás:Mehetünk dolgozni.

4 éve

11 hozzászólás


Byciclike
Byciclike

mehetnénk dolgozni? - ez hogy van?

4 éve

GGABI2

May we go to work? Ahogy a do-val képzed a kérdést, csak itt a may a segédige.

3 éve

korneliamiklos

"esetleg elmegyunk dolgozni" miert nem jo?

4 éve

gwandal

Mitol lenne jo? Komolyan nem ertem. A maybe-vel kevered?

4 éve

korneliamiklos

Nem keverem. A "maybe"= may (esetleg, talan) + be (lenni, letezes) osszeolvadasa. "I may go to work"= Esetle/talan megyek dolgozni. " I may BE hungry"= Esetleg/talan ehes VAGYOK. Az idok folyaman osszeolvadt es onallo eletet el "maybe"= talan, attol meg az eredeti ertelmet megtartotta es hasznaljak.

4 éve

Gy.B.

Nagyon rossz úton jársz

Maybe or may be? (from English Grammar Today)

Maybe is an adverb and it means the same as perhaps. It is written as one word:

...meaning "perhaps" or "possibly."

Maybe no one will come to the party.

................

In the phrase may be may is a modal verb and be is a main or auxiliary verb. Here may and be are two separate words, whereas maybe is one word:

...meaning "might be" or "could be."

There may be a train at 10.00am.

.............................

Olyat nem csinálhatsz, hogy a "may be" kifejezés egyik felét elhagyod. :XD :XD

I may go to work.

Ez biza nem a "may be" kifejezés, csak egy szimpla segédige...

......................................

Nem tudom honnan vetted a pédáidat, de kíváncsi lennék rá.

3 éve

gwandal

Ok, igy ertem, koszi.

4 éve

AlbertJzse

Mehetunk a munkaba???????

2 éve

Sztankay54

A may az...hat,..het..et jelent ,ezért érthetetlen a Duo megoldása. Én így fordítottam :Mehetnénk dolgozni. A Duo megoldása egy egyszerű kijelentő mondat a feltételes helyett .

1 éve

Bauer01

Lehet menni dolgozni nem fogadja el!!!! Nem jó?

4 éve

[törölt felhasználó]

    jó lenne, ha többes számba írnád, mint: lehet, hogy elmegyünk dolgozni

    3 éve