Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"El ce mănâncă ?"

Traducere:He eats what?

acum 4 ani

4 comentarii


MarianCtne

What does he eat?

cu 6 luni în urmă

ArghirSimo

What does he eats ii corect

cu 2 luni în urmă

NeneciuCatalin

Nu suna mai bine "What eats he?"? Multumesc!

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Așa era propoziția inițială în engleză (cea afișată aici). Dar care s-ar folosi mai mult în vorbire.
Forma cea mai utilizată și corectă (mai ales în scris) este ”What does he eat?”.

Ce ai spus tu nu e corect, ai nevoie de verbul auxiliar ”do”, apoi subiectul, apoi verbul principal la infinitiv.

acum 4 ani