Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"El semnează cartea."

Traducere:He signs the book.

acum 4 ani

3 comentarii


ontadumitr

De ce este corect cu "is"?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Așa se formează timpul ”Present continuous”, din prezentul verbului ”to be” la persoana potrivită plus participiul prezent (cel cu ”-ing”) al verbului principal.

acum 4 ani

Constantin567879

De ce ma corectati cu expresia mea(a doua oara)?

<pre>Pentru expresia-El semneaza cartea, am tradus-He sings the book. Imi recomandati expresia corecta-He sings the book . Au mai fost asemenea situatii( cu alte expresii) Problema TREBUIE REZOLVATA! </pre>
acum 4 săptămâni