"Onlar saymayı bilirler."

Çeviri:They know how to count.

4 yıl önce

10 Yorum


EcemGlolu

They know counting olur mu?

4 yıl önce

kedicim
kedicim

bende öyle yazdım sanki olur gibi

1 yıl önce

kral588

Burda how görevi nedir neden they know to count yerine they know how to count oluyor açıklarmısınjz

3 yıl önce

EnginDEGE1

They know the count olmaz mı? I veya yı ekini the karşılamaz mı?

4 yıl önce

OlcayOkur

Bunu bende merak ediyorum.

2 yıl önce

Emre.Karabacak

count isim olmadığından başına the getirilemez

1 yıl önce

alcoholokaust

Mastar konusu beni çok gerdi, nasıl olacağını ne yapılması gerektiğini anladım ama mantığı çözemedim bu Türkçe bilgi eksikliğimdende kaynaklanıyor olabilir. örnek they know count ile they know to count arasında farkın mantığı nedir. to count kullanmamız bir eylem olduğu içinmi gerekiyor yoksa Türkçe karşılığı böyle olduğu içinmi

3 yıl önce

VolkanSaylan

"they know count" yanlış oluyor. "to count" saymayı manası veriyor. Yani "they know" (onlar bilirler); neyi bilirlerin cevabı "to count" (saymayı). They know count ise onlar sayma bilirler gibi bozuk bir cümle oluyor sanıyorum...

3 yıl önce

buketbolluk

iki eylem olduğu için arada to kullanılır diye biliyorum bilmek ve saymak the bir ismi nitelihor to da eylemi bildiğim kadarıyla.

2 yıl önce

MTAHN

They know to count kabul edildi

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.