1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onlar saymayı bilirler."

"Onlar saymayı bilirler."

Çeviri:They know how to count.

July 23, 2014

13 Yorum


EcemGlolu

They know counting olur mu?

July 23, 2014

kedicim

bende öyle yazdım sanki olur gibi

July 19, 2017

Viforvendetta

biraz garip oluyor.
"saymanın ne olduğunu bilirler" gibi bir anlam çıkıyor seninkinden.
yukarıdaki cümlede "onlar nasıl sayılacağını bilirler"

July 23, 2014

VolkanSaylan

Manada bir değişiklik olmuyor bence. Aynı kapıya çıkar; arap hasan, kara hasan gibi :)))

May 5, 2015

kral588

Burda how görevi nedir neden they know to count yerine they know how to count oluyor açıklarmısınjz

July 6, 2015

EnginDEGE1

They know the count olmaz mı? I veya yı ekini the karşılamaz mı?

September 30, 2014

OlcayOkur

Bunu bende merak ediyorum.

February 26, 2016

Emre.Karabacak

count isim olmadığından başına the getirilemez

October 14, 2017

MTAHN

They know to count kabul edildi

January 13, 2017

alcoholokaust

Mastar konusu beni çok gerdi, nasıl olacağını ne yapılması gerektiğini anladım ama mantığı çözemedim bu Türkçe bilgi eksikliğimdende kaynaklanıyor olabilir. örnek they know count ile they know to count arasında farkın mantığı nedir. to count kullanmamız bir eylem olduğu içinmi gerekiyor yoksa Türkçe karşılığı böyle olduğu içinmi

April 2, 2015

VolkanSaylan

"they know count" yanlış oluyor. "to count" saymayı manası veriyor. Yani "they know" (onlar bilirler); neyi bilirlerin cevabı "to count" (saymayı). They know count ise onlar sayma bilirler gibi bozuk bir cümle oluyor sanıyorum...

May 5, 2015

buketbolluk

iki eylem olduğu için arada to kullanılır diye biliyorum bilmek ve saymak the bir ismi nitelihor to da eylemi bildiğim kadarıyla.

March 13, 2016

nr_cakir

This is how we do - Katy Perry

October 3, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.