1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We walked slowly along the r…

"We walked slowly along the road."

Çeviri:Biz yol boyunca yavaş yavaş yürüdük.

July 23, 2014

5 Yorum


cengizsims

slowly sadece yavas yavas anlamina gelmez ayni zamanda yavasca anlaminada gelir


Viforvendetta

onu da kabul etmesi lazım deneyip yanlıs aldıysan raporla


cengizsims

viforvendetta aslinda raporlama herzaman yaptigim bir sey fakat yanlis bir kanaatteysem bunu bilmek isterim. bu nedenle burayada yaziyorum raporlamada cevap gelmiyor. adminlerede bisey diyemem yogun olabilirler. o nedenle hem rapor ve hemde buraya yazmak en iyisi.


Selcen_Ozturk

lütfen emin olduklarınızı buraya yazmayın. burayı okumak raporlara bakacağımız zamandan da çalmış oluyor sonuçta. raporlarınız kabul edildiğinde bir email alırsınız. teşekkürler.


oimamoglu

Yavaşi da kabul etmesi gerek

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.