Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We walked slowly along the road."

Çeviri:Biz yol boyunca yavaş yavaş yürüdük.

4 yıl önce

5 Yorum


cengizsims

slowly sadece yavas yavas anlamina gelmez ayni zamanda yavasca anlaminada gelir

4 yıl önce

Viforvendetta

onu da kabul etmesi lazım deneyip yanlıs aldıysan raporla

4 yıl önce

cengizsims

viforvendetta aslinda raporlama herzaman yaptigim bir sey fakat yanlis bir kanaatteysem bunu bilmek isterim. bu nedenle burayada yaziyorum raporlamada cevap gelmiyor. adminlerede bisey diyemem yogun olabilirler. o nedenle hem rapor ve hemde buraya yazmak en iyisi.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

lütfen emin olduklarınızı buraya yazmayın. burayı okumak raporlara bakacağımız zamandan da çalmış oluyor sonuçta. raporlarınız kabul edildiğinde bir email alırsınız. teşekkürler.

4 yıl önce

oimamoglu

Yavaşi da kabul etmesi gerek

3 yıl önce