"Did you go by yourselves?"

Traducere:Voi ați fost de unii singuri?

July 23, 2014

18 comentarii
Această discuție este blocată.


BalanMaria2

traduceri pentru to go:a pleca,a merge ,a trece,a duce ,a intra,a fi...trebuie revizuite variantele de raspuns corect...daca cineva se mai ocupa de asta...desi nu sunt semne ca se mai intampla


George_RDK

Da, altfel pentru traducerea oferită te gândești că trebuia folosită, în primul rând, conjugarea verbului to be


virgil_48

Când au fost mai multi, puteau sa fie singuri ?


ionutVS

"You go" = "ati fost" ???


ChipAgapi

ati mers voi insiva -> should have been accepted

Voi ati fost singuri? -> were you alone?


fantomitzah

”by yourselves” = ”(de unii) singuri”
Am adăugat să apară ca primă traducere cea care conține ”de unii singuri” ca să fie mai clar.
Și am adăugat indicii în ambele sensuri de traducere.

Dar ”Ați mers voi înșivă?” ar fi ”Did you go yourselves?” (fără ”by”).


DadaVFC

De ce nu TE-AI DUS SINGUR? N-ar trebui sa fie valabila si varianta cu persoana a II-a singular?


fantomitzah

Vezi în tabelul de aici ultima coloană, cea cu pronume reflexive.
Cele pentru persoanele de la singular se termină în ”-self”, iar cele pentru persoanele de la plural se termină în ”-selves”.
Deci ”yourself” = ”tu însuți”, iar ”yourselves” = ”voi înșivă”.


DadaVFC

Just! Amu', deh, datu-mi-am seama!


MafteiJani

Deoarece yourselves cere pluralul.


ami111222

Yourselves indică pluralui. La singular yourself


WApp040772107514

da, multumesc fantomitzah, mai luminat


duduleata

De ce nu merge si "ati plecat singuri?"


crisbestman

a pleca = leave, left, a merge = go


Bogdan33785

Ați mers voi singuri?


IonGrozav

De ce nu și Tu ai fost de unul singur ?????


CorneaCons

Ați fost voi înșivă? Ați făcut lecția praf! Nu mai folosiți regionalisme!


CorneaCons

Ați mers voi înșivă sau v-ați dus voi înșivă ? Așa este corect!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.