دوولينجو هو أشهر طريقة لتعلم اللغات في العالم. والأفضل من ذلك، إنه مجاني 100%!

"الحليب بجانب الجبن."

الترجمة:The milk is by the cheese.

منذ 4 سنوات

25 تعليقًا


user0x1

the milk is beside the cheese

منذ 4 سنوات

Hossam2016

هذه الجمله صحيحه ولا اعرف لماذا اعتبرها خطأ

منذ سنتين

karaar8

The milk near the cheese صحيحه لازم

منذ سنتين

karim729156

انا كمان كتبت كده قال غلط

منذ سنة واحدة

MohamadBes

beside صح ليش غلط

منذ 3 سنوات

mvchamad
mvchamad

ليست خطأً.

منذ 3 سنوات

MohamadBes

خطآ الموقع

منذ 3 سنوات

MohamadBes

حطلي ياها خطأ

منذ 3 سنوات

Abdel-Hamed

the milk is near to the cheese غلط ليه

منذ 4 سنوات

Abdo.Eid

لان near بقرب - ليست بجانب - بجانب تستلزم by

منذ 4 سنوات

Hossam2016

هناك أخطاء في بعض الجمل في البرنامج ويجب ان يتم تصحيحها

منذ سنتين

Gheas.Badra

جملتي هي the milk is near the cheese ليش غلط؟

منذ سنة واحدة

nonah618334

Near بالقرب مو بجانب ʕ•ᴥ•ʔ

منذ سنة واحدة

SVMMLP

ماهي الترجمة الصحيحة ل" الحليب بجانب الجبن" ؟

منذ 3 سنوات

Rana_Moawad

اعتقد ان next to بمعنى بمحاذاة فتستخدم للمباني فمثلا The home is next to the hospital

منذ 3 سنوات

sandy_horan

طب ليه مش ممكن نقول the milk next to cheese ؟

منذ سنتين

FalsteenARayyan

بنفع along انا حطيت بحكيليب غلط ؟

منذ سنتين

ahmediron

the milk besides the cheese

منذ سنة واحدة

0-0-0-0-0-mm

الموقع يحتاج الي صياغة بعض الكلمات !

منذ سنة واحدة

nonah618334

مو لازم the milk is beside the cheese؟؟

منذ سنة واحدة

bayan194295

ليهه حطينا is الجمله ممكن تكون صحيحه the milk by the cheese

منذ سنة واحدة

marym281615

انا كتبت The milk is near the cheese

منذ سنة واحدة

AsasSia

اعتقد next to معناها بجوار

منذ 9 أشهر

AsasSia

اعتقد معناها next to بجوار

منذ 9 أشهر

omartantawy

By يمكن استخدام القاموس لمعرفة المعنى .. وهي تأتي بمعنى بقرب .. بجانب

منذ 7 أشهر