1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Папа стоит у школы?"

"Папа стоит у школы?"

Çeviri:Baba okulun yanında mı duruyor?

May 4, 2020

7 Yorum


abdullahnv3

Yanlış çeviri


zehra559044

Nesi yanlış acaba ??


cagribakar

Yanında kelimesi nerede?


telegram-dtahb

"У" yanında anlamı katar.


ismailbas78

Yanlış çeviri Baba okulda mı? Veya Baba okulda mı duruyor? Olmalı


Oleksandra358109

СтоИт, а не стОит (иначе, это разные глаголы).


Alexamariast

Bir hata var bence

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.