"Biz onun çocuklarıyız."

Çeviri:We are his children.

4 yıl önce

29 Yorum


voleybolcumm

Peki neden "we are his the children." diyemiyoruz. "The" yi neden kullanmadik. Bir turlu oturtamadim şu "the" nin nerde olup nerde olmayacagini. Karisiyor :((

3 yıl önce

beyza213

evet ya nerede kullanacağını bilemiyorsun

1 yıl önce

BelinayBng

Haklisin

9 ay önce

Directiononee

Aynn

3 hafta önce

OzgurCELK

Neden we her children cevabım yanlış are neyi ifade ediyor

4 yıl önce

omercito
omercito

Cümle oluşturabilmek için öncelikle bir yükleme ihtiyacımız var.

Bu örnekte bir yüklem olmadığı için bir cümle oluşturamamış olduk.

  • We her children = Biz onun çocukları

Bu örnek, bir isim cümlesi ve "am/ise/are" ise "olmak/to be" fiilinin geniş zaman çekimleridir.

  • We are her children. = Biz onun çocuklarıyız(dır).

Bu örnek ise bir fiil cümlesi ve "see", "görmek/to see" fiilinin bir geniş zaman çekimidir.

  • We see her children. = Biz onun çocuklarını görürüz.

BİR BAŞKA ÖRNEK

  • "We play here" cümlesinde yüklem "to play" yani "oynamak"tir. (Biz burada oynarız.)

  • "We are here" cümlesinde yüklem "to be" yani "olmak"tır. Türkçe'de bunu genellikle "-dir, -dır" şeklinde görürüz. (Biz buradayız[dır].)

  • "We here" dersek, yüklemimiz olmadığı bir cümle kuramamış oluruz ve bu örnekte yazdığımız ifadenin hiçbir anlamı olmaz. (Biz bura/Biz burada)

4 yıl önce

Mehmet.Alsancak

Süper bi açıklama olmuş :)) tşk

4 yıl önce

Abdlkadir131390

Adamsın

1 ay önce

eko627233

Her zaman bekleriz :)

1 ay önce

fikret1977

Kral açıklama.. tşkr.

3 yıl önce

Viforvendetta

cümlede fiil yoksa am,is,are kullanılır
are bi nevi "=" demek
biz "=" onun çocukları
(we "are" her children
bu arada her olması lazımdı büyük ihtimal başka bir yanlış yaptın neyse raporladıysan bakarlar

4 yıl önce

ShadowKingdoms

Herkesin karıştırdığı şey şu ki the kelimeye ek getirir rast gele gelmez mesela araba"yı" temizlerimdeki yı gibi yı ekini çıkartınca çok farklı olur araba temizlerim okur ve oradaki "yı" eki "the" 'dir . Ve başka yerlerdede kullanılabilir geri kalanını sayamıyorum inşallah anlatabilmiştirim kolay gelsin

6 ay önce

ShadowKingdoms

Pardon bazı yazı hataları olmuş dolayısıyla özür dilerim okur değir olur ve anlatabilmiştirim değil anlatabilmişimdir olacak

6 ay önce

AlperKarta

We are his childs dedim neden kabul etmedi

4 yıl önce

merve7896

Çocuk =child bunun çoğulu s ekiyle değildir. Çocuklar=childeren demek

4 yıl önce

NurenBacal

Children

4 yıl önce

cankuvan

We are its children dedim
Its de onun demek farki nedir yani ufak bi aciklamada anlarim tesekkurler

4 yıl önce

Viforvendetta

farkı yok. sadece kadın ve erkek için kullanmayız onu.
köpek olabilir veya cinsiyetini bilmediğimiz bir insan olabilir.
o zaman its diyebilirsin

4 yıl önce

cankuvan

Tesekkur eder

4 yıl önce

kickrools

we are childeren of him neden olmaz?

3 yıl önce

EnsarReyiz

Olurda mal duolingonun kafası böyle

3 ay önce

denizz.ozturk

eger onun derken erkek ve ya kadın cinsinden olduğu yazilirsa daha iyi olur

2 yıl önce

Tolgahan265524

Neden have diyemiyoruz ?

1 yıl önce

BelinayBng

Bu program doğru dedi ama siz yanlissiniz

9 ay önce

ykDuman2

We are she's children yazdım kabul etmedi.."-s"i burda sahiplik anlamında kullandım ve öznenin kim olduğunu bilmediğimizden özneyi she olarak ele aldım.. Cümle doğru mu peki?

8 ay önce

kadir857778

bize ''we're'' diye bişey öğretmediki bu uygulama

3 ay önce

MURAT845159

his yerine her dedim niye olmadı?'We are her children' a yanlış dedi neden

2 ay önce

hakan729642

are niçin kullanıyoruz biri anlata bilirmi

1 hafta önce

Alper241033

we are his children. cevap diyor ama his yok his yerine her koymuşlar. ilgilenirmisiniz.

5 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.