"Thecityisatradecenter."

Traducere:Orașul este un centru al comerțului.

acum 4 ani

8 comentarii


ChipAgapi
ChipAgapi

Orasul este un centru de comert?

acum 4 ani

tudor6707

Centru de comert

acum 4 ani

Drumetu

Si mie imi pare corect. Oare comenturile astea le vede cineva ?

acum 3 ani

maminutzi

Nu cred ca ne mai raspunde nimeni.

acum 3 ani

aristos9
aristos9

Center in engleza americana si centre in engleza britanica

acum 2 ani

RuncanEmil

Trade = schimb din cate stiu....ar trebui revizuit si acceptate mai multe raspunsuri.

acum 1 an

BiancaCarm16

Trade=comerț, meserie, negoț, târg, meșteșug, afacere, negustori, breaslă

cu 2 luni în urmă

CatanaLidia

Orasul este un centru comercial. Pe la noi așa se zice.

acum 1 an
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.