1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Why did you not tell me?"

"Why did you not tell me?"

Çeviri:Neden bana söylemedin?

July 24, 2014

16 Yorum


arf957392

"Not" did'ten sonra yazılmıyorsa ingilizce kültür erezyonuna uğramış demektir. Çünkü 50 yıl önceki kitaplarımda var.

January 26, 2016

AzeriSanli

Eğer didn't olursa didn't+özne, did not olursa did+özne+not yazılıyo. 50 yıl öncesini bilmiyorum.

August 29, 2017

batuhanbalta

not neden did ' den sonra gelmiyor olurmiki böyle

September 5, 2014

Selcen_Ozturk

evet kullanim böyle. ya "why did you not tell" ya da "why didn't you tell". "why did not you tell" ise yanlis

September 5, 2014

R.Corleone

peki hocam soru kelimesi kullanmadan soru cümlesi oluşturduğumuzda aynı kural geçerli midir? ÖR: did you not play....

January 15, 2015

Selcen_Ozturk

Evet. Ya da didn't you play...

January 15, 2015

expcodes

Not kisaltilinca dogru acik yazilinca yanlis demek ? Vay be ise bak sen

July 12, 2017

UmutBulduk1

"Didn't you" ile "did not you" arasında bir fark var mı?

October 19, 2017

muratFidan8

merhabaaa benim klubüme katıl benim klubümün adıda very kodu ise FNERM9 dur bunu yaz gerçek kulübe katıl.......

January 24, 2019

heracles96

Bana niye söylemedin? olmaz mıydı?

July 24, 2014

Viforvendetta

olur

July 24, 2014

1DenizDerin

Notlarimin arasında, özellikle baktım, onceki bir cumlede "why did not he talk me? Gibi bir cümle vardı ki ben de böyle biliyorum, hakikaten bir erezyona ugrama söz konusu mu diyoruz

May 16, 2019

MuratCortc

Nicin bana soylemedin i kabul etmedi... anlamadim...

August 28, 2018

ilhan.

Demedin ile soylemedin ayni nen olmuyor mu muhterem

July 5, 2015

wuwu247909

You yerine u yazdim kabul etmedi

March 24, 2017

expcodes

O chat dilinde kisa kullanim .

July 12, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.