1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Why did you not tell me?"

"Why did you not tell me?"

Çeviri:Neden bana söylemedin?

July 24, 2014

13 Yorum


arf957392

"Not" did'ten sonra yazılmıyorsa ingilizce kültür erezyonuna uğramış demektir. Çünkü 50 yıl önceki kitaplarımda var.


AzeriSanli

Eğer didn't olursa didn't+özne, did not olursa did+özne+not yazılıyo. 50 yıl öncesini bilmiyorum.


batuhanbalta

not neden did ' den sonra gelmiyor olurmiki böyle


Selcen_Ozturk

evet kullanim böyle. ya "why did you not tell" ya da "why didn't you tell". "why did not you tell" ise yanlis


R.Corleone

peki hocam soru kelimesi kullanmadan soru cümlesi oluşturduğumuzda aynı kural geçerli midir? ÖR: did you not play....


Selcen_Ozturk

Evet. Ya da didn't you play...


expcodes

Not kisaltilinca dogru acik yazilinca yanlis demek ? Vay be ise bak sen


UmutBulduk1

"Didn't you" ile "did not you" arasında bir fark var mı?


muratFidan8

merhabaaa benim klubüme katıl benim klubümün adıda very kodu ise FNERM9 dur bunu yaz gerçek kulübe katıl.......


heracles96

Bana niye söylemedin? olmaz mıydı?


1DenizDerin

Notlarimin arasında, özellikle baktım, onceki bir cumlede "why did not he talk me? Gibi bir cümle vardı ki ben de böyle biliyorum, hakikaten bir erezyona ugrama söz konusu mu diyoruz


mehmet399551

Neden söylemedin bana

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.