1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Ea caută păianjenul."

"Ea caută păianjenul."

Traducere:She searches for the spider.

July 24, 2014

4 comentarii


NicolaVicentiu

De ce nu este corecta varianta" she searches the spider" ???


fantomitzah
  • Când spui doar ”to search (something/somebody)” înseamnă a căuta ceva în interiorul acelui lucru (”something”) sau înseamnă a percheziționa pe cineva (”somebody”).
  • Când spui ”to search for (something/somebody)” înseamnă să cauți propriu-zis acel lucru sau acea persoană.

De exemplu:
”They searched my house.” = ”Ei mi-au cercetat/percheziționat casa.” (în interiorul casei)
”They searched for my house.” = ”Ei au căutat casa mea.” (pe o anumită stradă de exemplu)


Albastrita

De ce nu este corect?


Nelu820875

She is looking for the spider!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.