"Ea caută păianjenul."

Traducere:She searches for the spider.

acum 4 ani

2 comentarii


NicolaVicentiu

De ce nu este corecta varianta" she searches the spider" ???

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod
  • Când spui doar ”to search (something/somebody)” înseamnă a căuta ceva în interiorul acelui lucru (”something”) sau înseamnă a percheziționa pe cineva (”somebody”).
  • Când spui ”to search for (something/somebody)” înseamnă să cauți propriu-zis acel lucru sau acea persoană.

De exemplu:
”They searched my house.” = ”Ei mi-au cercetat/percheziționat casa.” (în interiorul casei)
”They searched for my house.” = ”Ei au căutat casa mea.” (pe o anumită stradă de exemplu)

acum 4 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.