"Git ara onu!"

Çeviri:Go look for it!

4 yıl önce

20 Yorum


SabineBergmann1
SabineBergmann1

In the case you are speaking with for example your son, telling him that his father is sick. You yourself are occupied with other things and now you are asking your son: " Pls. go and call the doctor for your father, means "Go and call for him" How would you translate "Go and call for him" (=call by phone instead of your father)?

1 yıl önce

MuhsinKse1

Call telefonla arama manasındadır. Burada mana farklı

1 yıl önce

murat.erta

Bu look for ,wish for kalip cumlemi

4 yıl önce

omercito
omercito

to look for = aramak, bulmaya çalışmak

"wish for" bir kalıp değil.

4 yıl önce

ugurbyrm

Find desek yanlis search yanlis illa call okacak neye göre call . Telefonla arayacagini ne bilim

3 yıl önce

Murat478789

Call ıda kabul etmedi o kuşu bulursam fena olacak :)

2 yıl önce

_CanerOzdemir_

Call sadece telefonla aramak degil, cagirmak, anlamina da gelir.

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

find bulmak demek tabii ki yanlış olacak. search de for la kullanılır.

2 yıl önce

Murat478789

Look aramak demek değilyaaaa:( !!

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

look bakmak, look for aramak

2 yıl önce

Murat478789

Call neden kabul etmedi

2 yıl önce

evgin6

go calls it olması gerekmiyormu 3. şahıs yokmu burada yardımcı olabilirseniz

2 yıl önce

Melisa469337

Go call him yazdım kabul etti

2 yıl önce

mhndsemre

Search for kullanilamazmiydi

2 yıl önce

murat107164

Go call her oluyor

1 yıl önce

betulesra

look bakmak değil mi

1 yıl önce

beyza802316

Call???

4 ay önce

Velikaraki

Go call him or Go look for it!

3 ay önce

TurgayPamu

"go and search her" ?

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

O "Go look for her."dan farklı anlama. Örnek:

Policewomen: "We arrested her for driving without insurance but I think she might be carrying drugs"

Superintendent: "Go and search her and the car." (this means look in her car and bags and clothes to try to find the drugs)

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.