"Git ara onu!"

Çeviri:Go look for it!

July 24, 2014

28 Yorum

Konu önem sırasına göre

SabineBergmann1

In the case you are speaking with for example your son, telling him that his father is sick. You yourself are occupied with other things and now you are asking your son: " Pls. go and call the doctor for your father, means "Go and call for him" How would you translate "Go and call for him" (=call by phone instead of your father)?

June 20, 2017

MehmetAliBey7733

Merhaba, Türkçe öğrendiniz mi? :)

September 23, 2019

MehmetAliBey7733

Go call him yazdım onu da kabul etti sevgili Duolingo

September 23, 2019

Melisa469337

Go call him yazdım kabul etti

August 5, 2016

mhndsemre

Search for kullanilamazmiydi

September 29, 2016

murat107164

Go call her oluyor

January 6, 2017

asayrugac

"Go call her" uygundur. Fazla kafa karıştırmayın bence. Kabul etti ayrıca:)

July 17, 2019

NBulut_

"Go call it." yazdım kabul etti.

August 2, 2019

umit143665

Go call him

August 6, 2019

murat.erta

Bu look for ,wish for kalip cumlemi

July 24, 2014

omercito
Mod

to look for = aramak, bulmaya çalışmak

"wish for" bir kalıp değil.

July 24, 2014

ugurbyrm

Find desek yanlis search yanlis illa call okacak neye göre call . Telefonla arayacagini ne bilim

December 4, 2014

Murat478789

Call ıda kabul etmedi o kuşu bulursam fena olacak :)

November 20, 2015

_CanerOzdemir_

Call sadece telefonla aramak degil, cagirmak, anlamina da gelir.

February 17, 2015

Selcen_Ozturk

find bulmak demek tabii ki yanlış olacak. search de for la kullanılır.

November 23, 2015

Murat478789

Look aramak demek değilyaaaa:( !!

November 20, 2015

Selcen_Ozturk

look bakmak, look for aramak

November 23, 2015

Murat478789

Call neden kabul etmedi

November 23, 2015

TanEr767552

Searches for olmaz mı

May 8, 2019

evgin6

go calls it olması gerekmiyormu 3. şahıs yokmu burada yardımcı olabilirseniz

June 22, 2016

MuhsinKse1

Call telefonla arama manasındadır. Burada mana farklı

November 26, 2016

betulesra

look bakmak değil mi

May 6, 2017

beyza802316

Call???

June 7, 2018

Velikaraki

Go call him or Go look for it!

June 17, 2018

MURATEN570092

Aslında tam manası git bak onun için ingilizcede böyle makedonca böyle tercüme edersin ben makedon göçmeniyim ama bizim dile çevirince böyle tuhaf oluyor o yüzden türkçe bilip ingilizceyi öğrenmek çok zor çünkü latince kelime sıralamasından çok farklı konuşuyoruz

April 3, 2019

Zed363504

"Go search it" neden kabul edilmedi!

May 4, 2019

Zed363504

Go try to find it neden kabul edilmedi. İnatla look for fiilini kullanmayacağım.

May 4, 2019

ilknur10489

Look for phrasal verb 'dir.ogrenmemiz için bizi zorluyor.birisini aramak anlaminda

May 4, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.