"Sen sonuçlardan sorumlusun."

Çeviri:You are responsible for the results.

4 yıl önce

6 Yorum


kedicim
kedicim

from olmazmı?

4 yıl önce

mert.aktas

Niye "result"ın önünde for var. -dan, den anlamını from vermiyor mu? ne zaman for kullanıyoruz ne zaman from?

3 yıl önce

AVCI123

responsible for ile birlikte kullanılır

3 yıl önce

Memoli.

Aynen charge of olmaliydi

1 yıl önce

GuneyK

results yerine consequences kullanilabilir.

4 yıl önce

feriduncandan

"You are responsible for the outcomes" olmaz mı?

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.