"Mie îmi plac femeile."

Traducere:I like women.

July 24, 2014

4 comentarii
Această discuție este blocată.


MariusBon

Aici de ce nu se articuleaza "women" cu "the"?


fantomitzah

Când spui ”women” te referi în general la toate femeile din lume.
Când spui ”the women” te referi în particular, la anumite femei.

Dar la traducerea dinspre română spre engleză sunt acceptate ambele variante (cu și fără ”the”), pentru că nu putem face o distincție. (Nu poți spune nearticulat ”Mie îmi plac femei.”)


Mara192008

Eu am scris I LIKE THE WOMEN şi mi-a dat bine.

Totuşi..:: WOMEN=FEMEI THE WOMEN=FEMEILE


ciorbica23

I like only boys

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.