A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Call me!"

Fordítás:Hívj fel!

0
4 éve

12 hozzászólás


angi0317

call me maybe :)

3
Válasz3 éve

Kenermester1

csak ezért jöttem ide :D

-1
Válasz1 éve

oregkvinto

hívjál!miért nem jó?

1
Válasz4 éve

LightmanHUN

Még ha jelentését tekintve elfogadható is, szépen magyarul nem így mondjuk. :)

0
Válasz3 éve

angi0317

Nem tudom, jelentsd!

-1
Válasz3 éve

esponta

A call és a come nekem egyformán hangzik az angolban,hogy lehet ezt megkülönböztetni?

1
Válasz2 éve

Tamas51

Figyeld meg többször, jobban. Nem egyforma de végső esetben a szövegkörnyezet is egyértelműsíti.

2
Válasz2 éve

Kenermester1

vagy írd le fanatikusan szerintem (nem biztos DE) k(á)ól=call,come= kám

-2
Válasz1 éve

Hollysufjan

Fanatikusan? :)

0
Válasz1 éve

Kenermester1

nem az á sosem kell bocs

-1
Válasz1 éve

NovkRoland1

Call me! - Beírtam 5x, hogy hívj fel!, nem fogadja el, kijavítja, hogy hívj fel! És nem enged tovább

0
Válasz10 hónapja

Dartfather

viccesen mondja

-1
Válasz3 éve