"I am responsible for teaching the children."

Çeviri:Ben çocuklara öğretmekten sorumluyum.

4 yıl önce

7 Yorum


muhendese

Bir başka örnekte 'Çocuklara öğretmek ' teaching to children'kullanıldı.Burda da acaba ''I am responsible for teaching to the children'' kullanılabilir mi? 'Prepotions' yüzünden hep hatam çıkıyor o yüzden sordum. Kusura bakmayın :)

4 yıl önce

AliEmreK.

Ben de aynı hataya sık düşüyorum. Burada ' teaching to children' kullandım mesela

3 yıl önce

MehmetEmin17291

ulan amma malsiniz cok kolay lan bu grzkl lar ssizi

5 ay önce

zettiri

İle ayrı yazımı kabul edilmeli

3 yıl önce

modeg

Burdaki for anlamadim

3 yıl önce

SekinYekda

"Responsible for" kalıpdır. Sorumlu olmak anlamında

3 yıl önce

drerdinck

ben çocuklara öğertmekten sorumluyum diye çevirdim buda doğru kabul edilmeli

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.