"Sen hala uyuyor muydun?"

Çeviri:Were you still sleeping?

4 yıl önce

5 Yorum


Hisar34
Hisar34

"Have you been still sleeping" olur muydu acaba?

3 yıl önce

xGrandMasterx

aynen ben de böyle yaptım

3 yıl önce

mido798886

Still neden fiilden once

4 ay önce

Denizzz35

Had you still sleeping olmaz mı?

4 yıl önce

omercito
omercito

Kurduğunuz cümle dil bilgisi hatası içeriyor. Present perfect, past perfect, present perfect continuous ve past perfect continuous zamanlarını gözden geçirmenizi tavsiye ederim; çünkü bunlardan bazılarını birbirine karıştırmışsınız.

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.