Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O, ülkenin kuzeybatısındadır."

Çeviri:It is in the north-west of the country.

4 yıl önce

25 Yorum


etosunkaya

it is in the northwest of the country.

3 yıl önce

vvsey
vvsey

Ama bu cümle tamamen ne demek? "O, ülkenin kuzeybatısında." Ülkenin içinde mi, dışında mı?

İstanbul, Türkiye'nin kuzeybatısında. - doğru mu?

Bulgaristan, Türkiye'nin kuzeybatısında. - doğru mu?

İkisi de doğru mu? Yoksa, nasıl doğru olacak? Teşekkürler.

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

aras161616 doğru.

"İstanbul, Türkiye'nin kuzeybatısında." demek "Istanbul is IN the northwest of Turkey."

"Bulgaristan, Türkiye'nin kuzeybatısında." demek "Bulgaria is TO the northwest of Turkey."

2 yıl önce

hatice336664

Süper bilgi

2 yıl önce

aras161616

Sanırım; A kümesi B'ye dahilse "in + yön", A ile B iki ayrı küme ise "to" kullanılıyor.

2 yıl önce

vvsey
vvsey

Evet, ama ben Türkçe cümlelerim için cevap bekledim. :)

2 yıl önce

nwfnHGR0

İkisi de doğru.

10 ay önce

HalukManav

A kümesi B'ye dahilse "in + yön", A ile B iki ayrı küme ise "to + yön" oluyor tam olarak sanırım.

2 yıl önce

cntrk

Neden the north-west oluyor

3 yıl önce

FurkanGundogdu

north-western olmazmı?

4 yıl önce

ASDHCM

in yerine at kullanılabilir mi?

3 yıl önce

unsalcibram

Kullanamayız. Yön belirtirken in kullanırız

3 yıl önce

unalhayal

Az önce the cinema to the west of the hotel' de açıklama yapılmış yönlerde " to" kullanılır diye hangisi doğru

3 yıl önce

unsalcibram

Çok bilgim yok ama ben in diye biliyordum. internette baktım şöyle bir site çıktı. in kullanılmış. "http://www.epa.gov/climatechange/impacts-adaptation/northwest.html" "A reliable water supply is crucial for energy production, agriculture, and ecosystems in the Northwest" şöyle bir cümle kullanılmış mesela. Sonuçta bu anadili ingilizce olan insanlar tarafından yazılıyor. Ama dediğiniz cümlede belki başka bir durum vardır bilemiyorum.

3 yıl önce

saidnursi

To mu in mi bunu biri açıklarsa iyi olacak

2 yıl önce

HalukManav

A kümesi B'ye dahilse "in + yön", A ile B iki ayrı küme ise "to + yön" olmakta.

2 yıl önce

mert.aktas

North west'in başına her zaman the mı geliyor?

3 yıl önce

macmali

Omercito arksdaşım çok teşekkürler çok güzel bir bilgi verdin

3 yıl önce

lordcash

it is at the northwest of the country. neden olmuyo

2 yıl önce

htdevo
htdevo

"Türksat 4A uydusu nerede" sorusuna cevabı "It is to the north-west on the country" olabilir mi?

1 yıl önce

ugur545932

ıt ıs on the northwest of the country de dogru degılmıdır

1 yıl önce

NurSena150087

İt is in northwest (north-west olmasi gerekiyomus) of the country

Bir cigiyi eksik yaptim diye yanlis kabul etti

9 ay önce

EngChild

"In" yerine "at" yazınca neden olmuyor

7 ay önce

Melisa691631

Çeviri kullanmayın. Çeviri sizi fazlasıyla yanıltır

6 ay önce

xblacksadx

İn ne. Alaka

3 hafta önce