"Oğlanlar ekmek yer."

Çeviri:Boys eat bread.

4 yıl önce

20 Yorum


AliBerkayB1

yabancılar bir ekmek demiyorlar bread ı kullanırken a bread olmuyor

3 yıl önce

ceylangamze

eats niye değil

4 yıl önce

omercito
omercito

Geniş zamanda sadece 3. tekil şahıs için fiiller "-s, -es" eklerini almak zorunda. 3. tekil şahıs dışındaki şahıslar için ise fiiller herhangi bir ek almıyor.

I eat

You eat

He/She/It eats

We eat

You eat

They eat

  • "The boys" = "They"
  • "The boys eat" = "They eat"
  • "They eats" dersek hata yapmış oluruz. "The boy" olsaydı eğer, o zaman tekil olduğu için "The boy = he" olacaktı ve "The boy eats = He eats" diyebilecektik.
4 yıl önce

AleynaYama

Çünkü boys deyince çoğul oluyor.yani we gibi düşün.we eats demezsinde we eat dersin.

4 yıl önce

erdem0543

neden bread'ın önüne a koyduğum için yanlış dedi ?

4 yıl önce

yasemininoncu

cümlede "oğlanlar ekmek yer" diye sorduğu için. sadece ekmek yemekten bahsediyor."oğlanlar bir ekmek yer" deseydi "the boys eat a bread" olacaktı.

4 yıl önce

umutku
umutku

Niye the bread değil ?

4 yıl önce

dncdncr

The bread ekmek demek. Cümlenin Tamanını çevirmen gerek.

4 yıl önce

RumeysaTad

the boys are eat bread neden değil ?

4 yıl önce

onurr35

The boys bread eat neden kabul etmedi ?

4 yıl önce

Ilkaydualingo

Eyys

3 ay önce

Ilkaydualingo

Hgfyuu

3 ay önce

TaDwaO

The boys eats bread yazdim bir eat olacakmis nasil

3 ay önce

Sude161228

The Eki neden geliyor bir türlü anlıyamadım

3 ay önce

yasin869698

Boys eat bread, niye değil?

3 hafta önce

EmineReyha3

Cümle yi çevirebiliyorum ama kuramiyorum

2 hafta önce

Melisanazm1

Banada öyle oluyor

1 yıl önce

Melisanazm1

Boys oğlan demek

1 yıl önce

Beste132477

She kız demek

8 ay önce

iremseda2

Kızlar için o demek

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.