1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Do you have a degree?"

"Do you have a degree?"

Çeviri:Senin bir derecen var mı?

July 24, 2014

13 Yorum


rhythm78

Diploma mı derece mi


rhythm78

peki neden ikisini de kabul etmedi dersin?


pandali_corap

Derecen var mi demek mantiksiz olur kelimenin iki anlami var burada diploma daha mantikli


ademz

Bir mezuniyetin var mı?


MelikeArt

Derece ve kademe teknik olarak aynı şeyler değil mi


Pilot_candidates

derece yerine rütbe kullandım neden yanlış acaba ?


incikin_

Sözlükte "degree"ye karşılık verilen sözcükler arasında "rütbe" de vardı; ama İngilizcede "degree" denince ilk akla gelen üniversite diploması / lisans eğitimi.

Yani "Do you have a degree?" aslında "Üniversite mezunu musun / Lisans diploman var mı?" demek.

"Rütbe" sözcüğünün ise şahsen en çok rastladığım karşılığı "Rank".


Pilot_candidates

Anladım teşekkür ederim bilgi için


Ahmet826763

Thank you so much


sadegl15

derecen var mı olmuyo ama dereceniz var mı oluyo ama sonuçta you sen siz anlamında bunu niye kabul etmiyoooo:(:(


BarIkizler

Dalkavukluk > degree


veli127035

seyahatimin bir amacı var

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.