A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Try to cut the paper with these scissors."

Fordítás:Próbáld elvágni a papírt ezzel az ollóval.

4 éve

7 hozzászólás


tatranfanatik

"próbáld ezzel az ollóval vágni a papírt" - ezt írtam, jó hogy felcseréltem a szórendet, de ez nem változtatott az értelmén. ennyi bőven beleférne. nem?

4 éve

08Zsu
08Zsu

Én is ilyen szórendben írtam. ☹️

1 hónapja

zsalica

Itt többesszámban van a mutatónévmás "these" talán azért mert az ollónak csak többesszáma van? és mindezt egyesszámban forditjuk??????? Hol itt a logika???

4 éve

Gy.B.

Az ilyen páros dolgok többes számban vannak / ezért a névmás is

eddig logikus...

annak ellenére, hogy többes számú az olló, attól még egy van belőle / egyes számúnak fordítjuk

ez is logikus...

3 éve

IlysYnos

Ezt én sem értem o,o

4 éve

StreicherM

Jól írtam le a mondatot csak a papir helyett újságot írtam. Ezt nem lehet elfogadni?

4 hete

Revand
Revand

Ó az a magasságos szórend! Nálam ezt nem fogadta el: próbáld a papírt elvágni ezzel az ollóval. Nem kellene ezeket már figyelembe venni?

3 hete