"Shehassmallfeet."

Fordítás:Kis lábfeje van.

4 éve

4 hozzászólás


aantos

"Kis lába van." - magyarul elég egyértelmű, hogy ez mindkét lábat jelenti. El lehetne fogadni ezt is.

4 éve

eminens2

Elfogadja. 2018.08.07.

5 hónapja

Balna1988
Balna1988

sztem a "feet" az inkább lábfejek. Fel is ajánlja, nem tudom, miért nem fogadja el. Jelentem is.

4 éve

Sjanko
Sjanko

Én - anno - még úgy tanultam, hogy a magyar nyelvben a páros testrészeket (láb, fül, szem, kéz) általában egyes számban írjuk (hiába van az angolban többesszámban...)

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.