1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I do not have an account."

"I do not have an account."

Çeviri:Benim bir hesabım yok.

July 25, 2014

18 Yorum


mizinamo

"Hesabım yok" veya "Benim hesabım yok" neden olmasın?


OkanPolat

I have not an account ne anlama gelir?


unsalcibram

I have not olmaz. Ya I don't have an account ( bu zaten yukarda var), ya I have not got an account ya da I have no an account diyebiliriz.


yyildirim02

Fiillere not eki gelmezz. Yardimcilarina gelir


asilbalaba1

hesabım yok kabul edilmeli


grkncl

"Ben bir hesap sahibi değilim." Bunun neresi yanlış?


modene1

Is the bir required?


irfankn

Evet benim bir hesabim yok değil mi


hakankhan

account aynı zamanda üyelik anlamına da gelmez mi?


sirjoan620

Üyelik membership'tir. Account hesap demektir.


Cavro

üyelik kelimesi neden kabul edilmedi anlam veremedim


opsiyonel-kisi

üyelik: membership sanırım


Oguzhan933569

Bir hesabım bulunmamaktadır da olur buraya benden söylemesi :)


Turkbeyimizzz

Burada ki Hesabın tam manası nedir.Senin bir Hesabın varsa,Allahın da bir hesabı vardır.Gibi bi anlamı mı var ,Yoksa..Duolingo hesabın var mı?.Anlamınımı taşıyor?..


mirzabeyoglu

hesap bildigimiz hesap. :d faceye veya uyelik isteyen herhanbir siteye ilk kez girerkenki sign up (giris yap) veya create account (hesap olustur) gibi. :d


cananalbay2

bana yanlış cevap verdi .doğru yazdığıma göre doğru demeli yanlış diyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.