"I do not have an account."

Çeviri:Benim bir hesabım yok.

July 25, 2014

17 Yorum

Konu önem sırasına göre

mizinamo

"Hesabım yok" veya "Benim hesabım yok" neden olmasın?

September 29, 2015

OkanPolat

I have not an account ne anlama gelir?

February 11, 2015

unsalcibram

I have not olmaz. Ya I don't have an account ( bu zaten yukarda var), ya I have not got an account ya da I have no an account diyebiliriz.

May 19, 2015

asilbalaba1

hesabım yok kabul edilmeli

January 2, 2017

grkncl

"Ben bir hesap sahibi değilim." Bunun neresi yanlış?

November 7, 2015

modene1

Is the bir required?

February 22, 2016

irfankn

Evet benim bir hesabim yok değil mi

February 17, 2015

hakankhan

account aynı zamanda üyelik anlamına da gelmez mi?

March 8, 2015

sirjoan620

Üyelik membership'tir. Account hesap demektir.

July 21, 2015

Cavro

üyelik kelimesi neden kabul edilmedi anlam veremedim

March 16, 2015

opsiyonel-kisi

üyelik: membership sanırım

June 23, 2016

Oguzhan933569

Bir hesabım bulunmamaktadır da olur buraya benden söylemesi :)

October 11, 2015

Mustafa408-5

aydunatheval?

December 6, 2016

Turkbeyimizzz

Burada ki Hesabın tam manası nedir.Senin bir Hesabın varsa,Allahın da bir hesabı vardır.Gibi bi anlamı mı var ,Yoksa..Duolingo hesabın var mı?.Anlamınımı taşıyor?..

February 8, 2017

mirzabeyoglu

hesap bildigimiz hesap. :d faceye veya uyelik isteyen herhanbir siteye ilk kez girerkenki sign up (giris yap) veya create account (hesap olustur) gibi. :d

February 8, 2017

cananalbay2

bana yanlış cevap verdi .doğru yazdığıma göre doğru demeli yanlış diyor

May 14, 2018

TimBen4

Benim de yok

July 16, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.