Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I do not have an account."

Çeviri:Benim bir hesabım yok.

4 yıl önce

16 Yorum


mizinamo
mizinamo

"Hesabım yok" veya "Benim hesabım yok" neden olmasın?

3 yıl önce

OkanPolat

I have not an account ne anlama gelir?

3 yıl önce

unsalcibram

I have not olmaz. Ya I don't have an account ( bu zaten yukarda var), ya I have not got an account ya da I have no an account diyebiliriz.

3 yıl önce

asilbalaba1

hesabım yok kabul edilmeli

1 yıl önce

grkncl

"Ben bir hesap sahibi değilim." Bunun neresi yanlış?

2 yıl önce

modene1

Is the bir required?

2 yıl önce

irfankn

Evet benim bir hesabim yok değil mi

3 yıl önce

hakankhan

account aynı zamanda üyelik anlamına da gelmez mi?

3 yıl önce

sirjoan620

Üyelik membership'tir. Account hesap demektir.

3 yıl önce

Cavro

üyelik kelimesi neden kabul edilmedi anlam veremedim

3 yıl önce

opsiyonel-kisi

üyelik: membership sanırım

2 yıl önce

Oguzhan933569

Bir hesabım bulunmamaktadır da olur buraya benden söylemesi :)

3 yıl önce

Mustafa408-5

aydunatheval?

1 yıl önce

KanyBoy
KanyBoy

Burada ki Hesabın tam manası nedir.Senin bir Hesabın varsa,Allahın da bir hesabı vardır.Gibi bi anlamı mı var ,Yoksa..Duolingo hesabın var mı?.Anlamınımı taşıyor?..

1 yıl önce

mirzabeyoglu

hesap bildigimiz hesap. :d faceye veya uyelik isteyen herhanbir siteye ilk kez girerkenki sign up (giris yap) veya create account (hesap olustur) gibi. :d

1 yıl önce

cananalbay2

bana yanlış cevap verdi .doğru yazdığıma göre doğru demeli yanlış diyor

5 ay önce