Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"It is in November."

Çeviri:O kasımdadır.

4 yıl önce

6 Yorum


zeyneptezcan_

O kasımın içinde yazdım çünkü "in" diyordu.

2 yıl önce

Huseyn24549

in soz onudur aylarla in on kullanilir yerine gore kullanilir

1 yıl önce

BshsgxNshs

Kasımda değil kalbimdedir o ağrı

1 yıl önce

mertali12

Beni zor anlıyor :(

3 yıl önce

MuhammetBL2

Bu sefer benim dediğimi de anlamadı

3 yıl önce

Murat478789

Yanlış söylediğini farkedersen telefonu yan çevir hiç konuşmamışın sanıyor

3 yıl önce