A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Menők a cipőim?"

Fordítás:Are my shoes electric?

4 éve

5 hozzászólás


fabricius1

A cool jelenti a menőt.

4 éve

GGABI2

extremely exciting The atmosphere here tonight is absolutely electric.

Az elektromosságon kívül ezt találtam az electric jelentésére. Ilyen alapon a cipős mondat is jó lehet, bár nem vagyok meggyőződve róla.

3 éve

nagyaeva
nagyaeva

na de ezt most tényleg??????

3 éve

GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Egyszerű jelen. A kérdés és tagadás a do segédige használatával történik.. Akkor miért nem jó "Do my shoes are electric."

3 éve

pincus59

Ha van benne are, akkor nem kell a do. Csak felcseréled a sorrendet, úgy kérdezel.

3 éve