"Adamlar su içerler."

Çeviri:The men drink water.

July 25, 2014

38 Yorum

Konu önem sırasına göre

Nurgulasartepe35

Neden basa the geldi

August 11, 2018

MahmutZDEM12

Karşınızda adamlar olduğunu düşünün. Adamları görüyorsunuz o zaman the konulur. ama hayal ise belirli kişiler yoksa o zaman the olmaz.

March 27, 2019

EsraKuzik

Belirtmek için

September 3, 2019

TanEr767552

Tam emin olmamakla birlikte icerler deki ler yüzünden diye tahmin ediyorum

March 4, 2019

gumus58

Ya bu adamlar derken drinks es takisi gelmesi gerekmiyormu

September 2, 2014

Safoyam

Es takısı teklerde kullanılır burda adamlar diyor ama yani tek değil

September 8, 2014

mahmutkaya01

çoğu kelimelerde es takısı gelmez

September 10, 2014

Meric1453CcC

Adamlar çoğul olduğu için They sayılır. Dolayısıyla s takısı gelmez.

August 27, 2019

Orxan847951

Evet aynen.bende onda takildim. Ayri soruda s koymuyordum.diye yanlis evapa sayiyordu

September 2, 2019

lindaterry1234

Drink'in drinks olması gerekmiyor mu?

April 20, 2018

Nurgulasartepe35

The cogul yapti

August 11, 2018

Orxan847951

Evet. Bende oyle.dusunuyorum

September 2, 2019

SerkerEliyev

Bunu duzelden sapikyaaaa Adamlar - people

August 30, 2018

furkan190664

Gdbhdbbxhxbhx

December 2, 2018

Fatmanur541477

The men diyince neden kabul etmiyor?Men diye baslayinca kabul ediyor.Bu The hangi durumda geliyor?

December 4, 2018

Ece196193

Çok basit

January 2, 2019

Osmanyzer

"The"landım

May 26, 2019

Elaf474748

Çok saçma

July 20, 2019

mecnunalye

Water neden the almadi?

August 19, 2019

Eminbyy

The men drink the water niye olmuyor

August 20, 2019

AVENGERS198690

The men den sonra drinks gelmesi Lazım

September 6, 2019

Murat579156

Bende anlamaya çalışıyorum...

September 19, 2019

spoon111

mens yazdım yanlış dedi ???

July 25, 2014

CananBayra2

Çünki man istinai bir kelimedir ve çogulu yapılacağı zaman mans yapılmaz , formunu degistirir ve men olur yani man:adam, men :adamlar

July 25, 2014

haliliklc
October 20, 2018

Zehra584639

Nası s takısını kafanıza göre koyuyorsunuz yani kelimeleri kendi vermiyor mu ben yapamıyorum

November 24, 2018

Zehra584639

Nası s takısını kafanıza göre koyuyorsunuz yani kelimeleri kendi vermiyor mu ben yapamıyorum

November 24, 2018

Aktas_kun

Geniş zamanda fiile s takısı gelir.Yine çoğul kelimelere s takısı gelir.Ancak İrreguler yani düzensizlerde gelemez.Man gibi çoğulu men.Ayrıca neden fiile s gelmedi diyorsan çoğuda gelmiyor.Umarım yardımcı olabilmişimdir :)

June 18, 2019

Aktas_kun

Çoğulda yazdım otamatik düzeltmeye gitmiş :)

June 18, 2019

Fatmanur541477

Man adam, men adamlar demek zaten

December 4, 2018

spoon111

got it thanks for your comment ..

July 25, 2014

bordomavmsi

Bu cumlenin anlami adam su icer olmuyormu ?

October 16, 2014

nehihan

Adamlar su içer oluyor

November 29, 2014

TunahanDgn

İs yardımcı fiili gerekmez mi

July 25, 2016

AsliOzturk1

Vyfhfujre

July 22, 2018

AsliOzturk1

Gh

July 22, 2018

MertArdaUncu01

Bu duolingo men yazmış asıl man olucak ve s takısı getirilecek

April 10, 2016

Betty214864

Man:adam men:adamlar yani doğru

April 5, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.