1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Adamlar su içerler."

"Adamlar su içerler."

Çeviri:The men drink water.

July 25, 2014

64 Yorum


MahmutZDEM12

Karşınızda adamlar olduğunu düşünün. Adamları görüyorsunuz o zaman the konulur. ama hayal ise belirli kişiler yoksa o zaman the olmaz.


irem19453

Ben de ona takıldım


lana294462

Çünkü onlar anlamını taşır Mesela (The girl) yani (kızlar) olur


gumus58

Ya bu adamlar derken drinks es takisi gelmesi gerekmiyormu


Emtega

Adamlar çoğul olduğu için They sayılır. Dolayısıyla s takısı gelmez.


_.-.QUEEN.-._

᯽Geniş Zamanda

✿ I,YOU,WE,THEY☞(ÖZNE+FİİL)

✿HE,SHE,IT☞(ÖZNE+FİİL-s)

✓ MAN:ADAM ➜HE

✓ MEN:ADAMLAR ➜THEY


Safoyam

Es takısı teklerde kullanılır burda adamlar diyor ama yani tek değil


mahmutkaya01

çoğu kelimelerde es takısı gelmez


Orxan847951

Evet aynen.bende onda takildim. Ayri soruda s koymuyordum.diye yanlis evapa sayiyordu


lana294462

İşte the gelir adamlar the man olur


Ecrin78094

Yok, the men derken zaten çoğul anlam oluyo


Fatmanur541477

The men diyince neden kabul etmiyor?Men diye baslayinca kabul ediyor.Bu The hangi durumda geliyor?


Ceyda748641

"The men" dersen "adamlar" oluyor " men" dersen "adam" oluyor


mecnunalyel

Water neden the almadi?


_.-.QUEEN.-._

• WATER:SU

•THE WATER: SUYU


Eminbyy

The men drink the water niye olmuyor


_.-.QUEEN.-._

The men drink THE water:Adamlar suYU icer°


Murat579156

Bende anlamaya çalışıyorum...


evval957703

Adam man değil mi man yazıyotum doğrusunu men gösteriyo


Hakan409114

Men çoğul man tekil


_.-.QUEEN.-._

Man:Adam/\Men:AdamLAR


gizemsuder

Drink ile water in arasına neden a gelmiyor?


_.-.QUEEN.-._

A/An "BİR"anlamındadır ve suyu (bir su)sayamayacağımızdan ötürü akullanmayız.


ugur802897

Neden gelsin bir su içiyor olur mu? Olmaz onun için a gelmiyor


AsiyeDefne

water neden the takısı almadı?


_.-.QUEEN.-._

Water:Su/The water:Suyu


ggghuggfyh

water the deseydi suyu kastederdi.


KorayYlmaz10

içerler, dirinks olması lazım değilmi?


meraslan56066

The man drink water yazdım yanlış dedi. Doğrusu the men drink water diyor. Adam " man" değil miydi


BurakErolu3

Kesinlikle ben de sikayet ettim sizin yazdigin dogru


irin727505

''Men''kelimesi varmıydı?Ben ''men'' kelimesini göremediğimden ''boys''yapmıştım.


mhg121

Men yazacagima nan yaz dim hetsey dogruydu ama kabul etmedi


onur725421

the men yazdım ya man mış


MertGokturk1122

men ile man ın arasındaki fark nedir ve başa neden The geliyor?


HereyKark1

içerler diyo drinks water olmuyomu


Ayas690989

Women ve woman nasil ayirt edebilirim


Ulvin6

Men deyil man olmalideyilmi?


00Zeynep00

Neden man değil de men


AslZeynepz2

Drinks olması gerekmiyo mu??


GatheeeR

Erkek ingilizce de men diyemi yazılıyor burda bir hata var man olması lazım


SweetNight18

Şey yazasım geldi "the man drink girls" ksjsjsjjsns


Yasemin618824

The men demek sadece bir tane adam anlamina gelmez mi? Anlamadim bu soruyu yardim eder misiniz


Aysima316918

The men drinks THE water olması lazım değil mi


HaticeKB

Ben doğru yaptım ama yanlış dediiiii


AliKerimov4

Belkide yanlış biliyorum Man??mı Men??mi Hangisi olmalı??


BurakErolu3

The man olacaktı men nedir yaw


HazalMeri1

Of ya 1 canım var


Nurhayat6161

Man yazdım neden kabul etmedi ?


kbra898794

Eats olmasi gerekmiyor mu


44Ensar4434

Bilmeyenler için ingilizcede the ile baslamıyosa genelde ilk kelimeden sonra ne yaptıy sa o yazar yani eylemi sonra ne esyasıyle yada biseyle ve sona da yapan kisi yi boy,menvs. (Hanlış biliyosam düzeltin)


44Ensar4434

S takısını koudum ufff dirinks uff zaten belirtmis cogul oldunu


omre2007faruq55

Olum ikidebir man i yanlis yaziyom ❤❤


hibrahimsuzen

The man= adam Ancak adamlar olarak çeviriyor neden?


parsssssss946280

ama neden s takısı gelmedi bana anlatın lütfen kafayı yiycem


esincelik

Bir önceki soruda the yoktu erkekler ekmek yer derken sonra the geldi kafam iyice karıştı bir açıklayan var mı


Ecrin78094

Ben kelimesi kelimesine doğru yazmışım ama sadece men yerine man yazmıştım hepsini yanlış kabul etmiş ya off canim bitti

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.