"They are cooks."

Tłumaczenie:Oni są kucharzami.

July 25, 2014

19 komentarzy


lafar0606

cooks to jak mi sie zdaje znaczy gotować

December 30, 2015

MisiaczeQ_LOVE

cooc to gotować albo kucharz. Są dwa znaczenia. ☺

April 17, 2016

FilipKorzen

coock...

May 25, 2017

FirankaMipinska

Przepraszam, ale to brzmi jak "They cooks". Już łatwiej mi się słucha kreskówek po angielsku...

March 21, 2016

AKGLm

ONI GOTUJĄ

December 1, 2017

Yola448704

They are COOKS - (Oni/One) Są kucharzami / kucharkami
He / She COOKS (every day) - (On/Ona codziennie) Gotuje
They cook (every day) - (Oni/One codziennie) Gotują
They are cooking (now) - (Oni/One teraz) Gotują

August 18, 2018

RaZych1

Cooks wydaje mi sie że to jest kucharz

July 3, 2019

Dominik1692

Beznadzieja mocne 2,5 na 10

March 29, 2019

MorelaJula

Kucharz to nie cooker? Tak mi gadała babka z angielskiego :/

December 13, 2015

buskes76

cooker - kuchenka, parnik, falszerz, kuchnia polowa itd ! / cook - (rzeczownik;) kucharz, kok, (czasownik;) gotować, ugotować, piec, przyrządzać, wysmażać, fałszować, gotować się

March 27, 2016

LamoroecHa

Ta apka ma bledy xd

December 11, 2017

RomanPacio

dlaczego moje tłumaczenie 'one są kucharzami' jest niepoprawne, przecież they ma dwa tłumaczenia - one/oni

September 24, 2014

Trajon

one sa kucharzami to błędne polskie zdanie. Mozna powiedziec natomiast: One sa kucharkami. I to pewnie by przeszlo.

September 24, 2014

PiotrSutow

Oni gotują

July 25, 2014

yuioyuio

Oni gotują = They cook / They are cooking.

July 25, 2014

xmoniczkax.567

oni gotują to ''they cook'' a oni są kucharzami to they are cooks. czyli:
they-oni
are-być,są . cooks-kucharzami (jak jest całe zdanie)

a tamto zdanie czyli '' they cook'' znaczy oni gotują, bo: they-oni cook (nie ''cooks'') gotować,gotują.

Czyli oni gotują. Mam nadzieje, że moja porada pomogła i ćwicz dalej :)

January 8, 2015

Jinafire123

Dzięki mientowa

March 2, 2015

xmoniczkax.567

Spoko, staram się pomagać:)

March 2, 2015

Jaro270982

Dzięki za szcegółowe wyjaśnienie :-)

December 25, 2015
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.