1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The fish is orange."

"The fish is orange."

Fordítás:A hal narancssárga.

July 25, 2014

24 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

Marcsi15

biztos aranyhal :)

July 26, 2014

VillamTibi

Ez jó xD

December 14, 2017

krisztikee1

A hal narancs????:/ a hal az hal . A narancs meg narancs..

January 3, 2015

Zsezse1

orange jelent narancssárgát is

January 16, 2016

okosodok

ne akadj fent a részleteken :D

February 13, 2015

raddor26

Milyen jól nézhet ki. ;-)

January 7, 2018

pushalias

Az orange narancsszínűt is jelent, nem?

July 25, 2014

sze.zsofia

Igen, azt is és a gyümölcsöt is,az arany a gold.

October 25, 2015

AndrekZaln

De

March 1, 2016

mbruno2005

De

June 29, 2015

mrko88

Hal narancsba tekerve sülten. ;-)

August 16, 2015

KarcsonyVi

Ez a program nagyon szereti a narancssárga halat :) már hatodjára kapom

October 28, 2015

Kira258524

:)

January 6, 2016

raddor26

Elwg jól nézhet ki!

January 7, 2018

Pocsimomon

Szó szerint azt írtam amit ő, de hibát jelzett. ???? :)

January 8, 2018

MajorJnos

Kíváncsi vagyok hogy hova tüntetik el a pontjaim egy részét, ugyan is alul a nevemnél a jó pontszám van de a verseny tabellán más szám szerepel holott ezeknek a számoknak egyezni kell a szám hiszen ma értem el ezt a mennyiséget!

July 1, 2019

Lunarianalea

A hal narancsszín. Ez is jó. ^^

August 6, 2019

Joc700009

A gyors módban először hadar, majd miután beírtad és ellenőrzöd már érthetőbben , de csak hadar !

August 31, 2019

IgorChanel

Az én feladatomban eddig 13 narancsárga hal volt

September 21, 2015

Mysy.MR.

De a hal az nem narancs! Vagy te gyümölcskènt eszed a halat?

April 25, 2015

fhurhur

az orange egyszerre jelent narancsot és narancssárgát is

June 13, 2015

DvidKolbe

Ön egy jó ember!

March 20, 2017

SzabDvid2

Sárga nem jó??

May 23, 2015

mbruno2005

akkor már aranyat kéne írni, az szebb LOL XD

June 29, 2015
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.