A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The fish is orange."

Fordítás:A hal narancssárga.

0
4 éve

14 hozzászólás


Marcsi15

biztos aranyhal :)

20
Válasz14 éve

VillamTibi

Ez jó xD

0
Válasz7 hónapja

krisztikee1

A hal narancs????:/ a hal az hal . A narancs meg narancs..

7
Válasz3 éve

Zsezse1

orange jelent narancssárgát is

7
Válasz2 éve

okosodok

ne akadj fent a részleteken :D

1
Válasz3 éve

raddor26

Milyen jól nézhet ki. ;-)

0
Válasz7 hónapja

pushalias

Az orange narancsszínűt is jelent, nem?

6
Válasz4 éve

sze.zsofia

Igen, azt is és a gyümölcsöt is,az arany a gold.

2
Válasz2 éve

AndrekZaln

De

0
Válasz2 éve

mrko88

Hal narancsba tekerve sülten. ;-)

3
Válasz2 éve

KarcsonyVi

Ez a program nagyon szereti a narancssárga halat :) már hatodjára kapom

1
Válasz22 éve

Kira258524

:)

2
Válasz2 éve

raddor26

Elwg jól nézhet ki!

0
Válasz7 hónapja

Pocsimomon

Szó szerint azt írtam amit ő, de hibát jelzett. ???? :)

0
Válasz7 hónapja