A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The fish is orange."

Fordítás:A hal narancssárga.

4 éve

14 hozzászólás


Marcsi15

biztos aranyhal :)

4 éve

VillamTibi

Ez jó xD

9 hónapja

krisztikee1

A hal narancs????:/ a hal az hal . A narancs meg narancs..

3 éve

Zsezse1

orange jelent narancssárgát is

2 éve

okosodok

ne akadj fent a részleteken :D

3 éve

raddor26

Milyen jól nézhet ki. ;-)

8 hónapja

pushalias

Az orange narancsszínűt is jelent, nem?

4 éve

sze.zsofia

Igen, azt is és a gyümölcsöt is,az arany a gold.

2 éve

AndrekZaln

De

2 éve

mrko88

Hal narancsba tekerve sülten. ;-)

3 éve

KarcsonyVi

Ez a program nagyon szereti a narancssárga halat :) már hatodjára kapom

2 éve

Kira258524

:)

2 éve

raddor26

Elwg jól nézhet ki!

8 hónapja

Pocsimomon

Szó szerint azt írtam amit ő, de hibát jelzett. ???? :)

8 hónapja