"The fish is orange."

Fordítás:A hal narancssárga.

4 éve

21 hozzászólás


Marcsi15

biztos aranyhal :)

4 éve

VillamTibi

Ez jó xD

1 éve

krisztikee1

A hal narancs????:/ a hal az hal . A narancs meg narancs..

4 éve

Zsezse1

orange jelent narancssárgát is

3 éve

okosodok

ne akadj fent a részleteken :D

4 éve

raddor26

Milyen jól nézhet ki. ;-)

1 éve

pushalias

Az orange narancsszínűt is jelent, nem?

4 éve

sze.zsofia

Igen, azt is és a gyümölcsöt is,az arany a gold.

3 éve

AndrekZaln

De

2 éve

mbruno2005

De

3 éve

mrko88

Hal narancsba tekerve sülten. ;-)

3 éve

KarcsonyVi

Ez a program nagyon szereti a narancssárga halat :) már hatodjára kapom

3 éve

Kira258524

:)

3 éve

raddor26

Elwg jól nézhet ki!

1 éve

Pocsimomon

Szó szerint azt írtam amit ő, de hibát jelzett. ???? :)

1 éve

IgorChanel

Az én feladatomban eddig 13 narancsárga hal volt

3 éve

Mysy.MR.

De a hal az nem narancs! Vagy te gyümölcskènt eszed a halat?

3 éve

fhurhur

az orange egyszerre jelent narancsot és narancssárgát is

3 éve

DvidKolbe

Ön egy jó ember!

1 éve

SzabDvid2

Sárga nem jó??

3 éve

mbruno2005

akkor már aranyat kéne írni, az szebb LOL XD

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.