"Sen su içersin."

Çeviri:You drink water.

4 yıl önce

12 Yorum


gulcangun

Are neden gelmedi acaba

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku
  • Geniş zaman olumlu cümle yapısı, eylem cümlesi (fiil varsa): "Özne + Fiil + Nesne"

"I drink water.", "I go to cinema.", "You go to cinema." gibi.

  • Geniş zaman olumlu cümle yapısı, durum/hal cümlesi (sıfat veya isim varsa): "Özne + Sıfat / İsim"

"I am fine.", "I am Mete.", "You are fine." gibi.

2 yıl önce

tijen211678

You water drink oluyormu?

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Hayır. Sıralama Özne + Fiil + Nesne olur.

2 yıl önce

alkan.

arkadaşlar merhaba is takısının gelmesi gerekmiyormu

2 yıl önce

Haluk_Badem

"You drinks water" eğer drinks gelseydi cümlenin anlami ne olurdu?

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Hicbir sey. Sadece hatali bir cumle o kadar.

2 yıl önce

SmeyyeSeve3

Bende ayni hatayi yaptim neye göre s takısı alıyor

1 yıl önce

duo223353
duo223353

She ve He kelimeleri gelseydi s takısına ihtiyaç duyardık ama you kelimesinde s takısına ihtiyacomız yok.

10 ay önce

burak191239

B

2 yıl önce

Mehmet268240

You they we olunca are gelmesi gerekmez mi ?

1 yıl önce

Samim34618

Are neden gelmedi?

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.