"El bea apă."

Traducere:He drinks water.

July 25, 2014

8 comentarii
Această discuție este blocată.


DenisStan

Deci aici problema e urmatoarea : cand ma pune sa aranjez cuvintele " He drinks the water" nu e corect din cauza lui "the" si cand ma pune sa scriu propozitia " He drinks water" trebuie sa pun " the", rezolvati problema asta ca e penibila


MaraCezi

Fii mai atent, când e" El bea apa "răspunsul corect este:" He drinks the water". Iar când este:"El bea apă" atunci nu pui "the" și răspunsul este:"He drinks water".


Lindy377

He drinks water.


Lindy377

Da...asa e ok...


Oiramlol

Pentru ca "drinks" se pune la persoana a treia singular si "drink" e la persoana 1 2 singular si la persoana 1 2 3 plural

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.