1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He shows her the wheels."

"He shows her the wheels."

Çeviri:O, ona tekerlekleri gösterir.

July 25, 2014

8 Yorum


kozkaptan

Nicin ona? Her onun demek degil miydi

July 25, 2014

omercito
Mod

Bir kelime birden fazla anlama gelebilir. Kullanıldığı yere dikkat etmemiz gerekiyor.

To show someone something = Birisine bir şeyi göstermek

  • I show her her car. = Ona onun arabasını gösteririm.
  • I show him his car. = Ona onun arabasını gösteririm.

Possessive Adjectives:

  • My = Benim
  • Your = Senin
  • His/Her/Its = Onun
  • ...

Object Pronouns:

  • Me = Bana
  • You = Sana
  • Him/Her/It = Ona
  • ...
July 25, 2014

ismail629073

Omercito ya teşekkürler bize böyle yardımcı olacak insanlar lazım işte

July 12, 2018

AmmarAliAmmar

Shows dediğini tahmin ettim ama kesinlikle kadın öyle demediği için yazamadim

November 4, 2014

halil.mutl

Lastik anlamınada gelmez mi wheel

March 8, 2015

onurelmas

Lastik = Tyre

October 7, 2015

eyllvedeni

Teker ile lastik aynı anlam

August 16, 2017

Alitolga7

O onun tekerleklerini gösterir deseydik nasil olacaktı

February 6, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.