"Heshowsherthewheels."

Çeviri:O, ona tekerlekleri gösterir.

4 yıl önce

7 Yorum


kozkaptan

Nicin ona? Her onun demek degil miydi

4 yıl önce

omercito
omercito

Bir kelime birden fazla anlama gelebilir. Kullanıldığı yere dikkat etmemiz gerekiyor.

To show someone something = Birisine bir şeyi göstermek

  • I show her her car. = Ona onun arabasını gösteririm.
  • I show him his car. = Ona onun arabasını gösteririm.

Possessive Adjectives:

  • My = Benim
  • Your = Senin
  • His/Her/Its = Onun
  • ...

Object Pronouns:

  • Me = Bana
  • You = Sana
  • Him/Her/It = Ona
  • ...
4 yıl önce

ismail629073

Omercito ya teşekkürler bize böyle yardımcı olacak insanlar lazım işte

5 ay önce

AmmarAliAmmar

Shows dediğini tahmin ettim ama kesinlikle kadın öyle demediği için yazamadim

4 yıl önce

halil.mutl

Lastik anlamınada gelmez mi wheel

3 yıl önce

onurelmas

Lastik = Tyre

3 yıl önce

eyllvedeni

Teker ile lastik aynı anlam

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.