1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He shows her the wheels."

"He shows her the wheels."

Çeviri:O, ona tekerlekleri gösterir.

July 25, 2014

11 Yorum


kozkaptan

Nicin ona? Her onun demek degil miydi


omercito

Bir kelime birden fazla anlama gelebilir. Kullanıldığı yere dikkat etmemiz gerekiyor.

To show someone something = Birisine bir şeyi göstermek

  • I show her her car. = Ona onun arabasını gösteririm.
  • I show him his car. = Ona onun arabasını gösteririm.

Possessive Adjectives:

  • My = Benim
  • Your = Senin
  • His/Her/Its = Onun
  • ...

Object Pronouns:

  • Me = Bana
  • You = Sana
  • Him/Her/It = Ona
  • ...

ismail629073

Omercito ya teşekkürler bize böyle yardımcı olacak insanlar lazım işte


AmmarAliAmmar

Shows dediğini tahmin ettim ama kesinlikle kadın öyle demediği için yazamadim


halil.mutl

Lastik anlamınada gelmez mi wheel


eyllvedeni

Teker ile lastik aynı anlam


Alitolga7

O onun tekerleklerini gösterir deseydik nasil olacaktı


OkanKaya335519

He shows the wheels of her..


-Vegass-

He shows her wheels


wsx_qaz

kaldirin lutfen şu kadinin sesini programdan,he mi diyor she mi diyor belli degil,ayrica cok yavaş,bayiyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.