Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"He shows her the wheels."

Çeviri:O, ona tekerlekleri gösterir.

0
4 yıl önce

7 Yorum


kozkaptan

Nicin ona? Her onun demek degil miydi

1
Cevap ver4 yıl önce

omercito
omercito

Bir kelime birden fazla anlama gelebilir. Kullanıldığı yere dikkat etmemiz gerekiyor.

To show someone something = Birisine bir şeyi göstermek

  • I show her her car. = Ona onun arabasını gösteririm.
  • I show him his car. = Ona onun arabasını gösteririm.

Possessive Adjectives:

  • My = Benim
  • Your = Senin
  • His/Her/Its = Onun
  • ...

Object Pronouns:

  • Me = Bana
  • You = Sana
  • Him/Her/It = Ona
  • ...
11
Cevap ver4 yıl önce

ismail629073

Omercito ya teşekkürler bize böyle yardımcı olacak insanlar lazım işte

0
Cevap ver1 ay önce

AmmarAliAmmar

Shows dediğini tahmin ettim ama kesinlikle kadın öyle demediği için yazamadim

0
Cevap ver3 yıl önce

halil.mutl

Lastik anlamınada gelmez mi wheel

0
Cevap ver3 yıl önce

onurelmas

Lastik = Tyre

0
Cevap ver2 yıl önce

eyllvedeni

Teker ile lastik aynı anlam

0
Cevap ver11 ay önce