A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"My sisters have not been at my house today."

Fordítás:A lánytestvéreim ma még nem jártak nálam.

4 éve

12 hozzászólás


Silbakol

A nővéreim nem voltak a házamnál ma

4 éve

aptg.gabi

igen, de senkinek nem hiányzik? :D

4 éve

Timtimko
Timtimko

Még mindig nincs fordítás. :( Jelentettem én is. 2015.01.31

3 éve

puskaskati

A nővéreim nem voltam ma a házamban. Talán úgy is lehetne fordítani, hogy ' a nővéreim nem voltak ma nálam'?

4 éve

inthercat

Most jelentettem én is a fordítást. :) 2017.01.10.

1 éve

aptg.gabi

fordítás? 7.25.

4 éve

cselida

A nővéreim nem voltam ma a házamban.

3 éve

oldboy54
oldboy54

A nővéreim ma még nem voltak a házamban. ( nálam )

2 éve

MtDani

My sisters were not in my house today.

9 hónapja

Zoli580972

És a magyar szabadabb szórend miatt még nagyon sok helyes fordítás lehet... Ez egy rosszul elkészült kérdés-válasz

5 hónapja

skuzsu
skuzsu

Ez egy kabaré! Csak azt az egy szórendet fogadja el!

2 hónapja

IstvnTth573434

S látom mindenki a nővéreimmel fogalmazta a válaszát a"lánytestvéreim" helyett,akkor most mi van?Kis nyúl,esteleg más?Azért ilyen hibákat nem kellene ránk erőltetni.

1 hónapja