"Womenwork."

Traducere:Femeile muncesc.

acum 4 ani

7 comentarii


NeneciuCatalin

Hm! Not again! My heart from the game is go away! (nu'ş dac-am scris bine) So, "femeile" nu sunt "the women"? Mulţumesc!

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

E la fel ca la exemplul cu elefanți... ca să te citez dintr-o altă discuție :)

La traducerea din română spre engleză se acceptă ambele variante, cu și fără ”the”.
Când nu punem ”the” ne referim la ceva general, când punem ne referim la ceva particular.
(am editat, scrisesem greșit)

Poți să zici ”my heart is gone”.

acum 4 ani

calin.maca

Serios?Chiar nu înțelg!N-ar trebuii să pună"the"prima data?

acum 4 ani

Sam144420

Femeile lucrează..nu e acceptat..hmmm

cu 4 luni în urmă

MirelaDine

Eu dinadins am răspuns ca și tine și a fost corect

cu 1 lună în urmă

Micky1982

Pentru plural, nu se adauga terminatia "s"??? Cum se face diferenta in aceasta propozitie, dintre pl si sg?

cu 2 luni în urmă

MirelaDine

Adaugi terminația "s" doar la persoana a treia singular. Cred! :-)

cu 1 lună în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.