1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Women work."

"Women work."

Traducere:Femeile muncesc.

July 25, 2014

7 comentarii

Sortat după prima postare

NeneciuCatalin

Hm! Not again! My heart from the game is go away! (nu'ş dac-am scris bine) So, "femeile" nu sunt "the women"? Mulţumesc!

July 25, 2014

fantomitzah

E la fel ca la exemplul cu elefanți... ca să te citez dintr-o altă discuție :)

La traducerea din română spre engleză se acceptă ambele variante, cu și fără ”the”.
Când nu punem ”the” ne referim la ceva general, când punem ne referim la ceva particular.
(am editat, scrisesem greșit)

Poți să zici ”my heart is gone”.

July 25, 2014

calin.maca

Serios?Chiar nu înțelg!N-ar trebuii să pună"the"prima data?

October 15, 2014

Sam144420

Femeile lucrează..nu e acceptat..hmmm

August 4, 2018

MirelaDine

Eu dinadins am răspuns ca și tine și a fost corect

October 19, 2018

Micky1982

Pentru plural, nu se adauga terminatia "s"??? Cum se face diferenta in aceasta propozitie, dintre pl si sg?

September 27, 2018

MirelaDine

Adaugi terminația "s" doar la persoana a treia singular. Cred! :-)

October 19, 2018
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.