"غداً أو الجمعة"

الترجمة:Tomorrow or on Friday

July 25, 2014

14 تعليقًا


AbedElhussiny

tomorrow or friday ايه المشكله فيها ؟

July 25, 2014

Islam_is

المشكله ان فيه اجابتين صح ممكن تقول tomorrow or friday or tomorrow or on friday

February 3, 2015

Omar-Saeed

وانا اخترت tomorrow or on friday كتب غلط

February 15, 2015

maha511

لماذا كتبت on

January 7, 2016

memsbaba

انا كتبت tomorrow or friday قلى صح

May 19, 2015

22omaryo0om

اخ omar الجملة خطأ لا تحط كلمة on اكتب كلمة tomorrow or friday بس وشكرا

May 29, 2015

Romaysa4

إيه المشكلة مش فاهمه ؟

December 5, 2014

maha511

مشكلة ايش ؟؟! لا يوجد مشاكل

January 7, 2016

YOUNIS.k

مدام في عدة حلول وكلها صحيحه خلص عدوها ﻷن التدقيق في الاخطاء تربش العقل

August 22, 2015

MBBj

Tomorrow or friday - tomorrow or on friday

July 3, 2016

Tofy249561

انا لو عاوز اتخطي اعمل ايه؟

June 23, 2017

My_Memory

ننصحكم بتخزين كلمات و معاني اللغة الإنجليزية في تطبيق ( ذاكرتي - My Memory ) لضمان تكرار الكلمات في عدة مستويات لتحفظوها و تكرروا مراجعتها طوال السنة في فترات متباعدة دون نسيان.

لتحميل التطبيق : https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mymemory20&;hl=ar

July 14, 2017

MusabSheik

fuck

October 27, 2017

y840

لا يوجد خطأ كلا الإجابات صح إذا وضعة في الجملة on فستتحول الجملة الى اليوم او في الجمعه وإذا لم تضع onفتكون الجمله ___اليوم او الجمعه يعني ما في فرق بين الكلمتين فحرف on يعني (في)

April 16, 2019
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.